Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design, men kan ikke købe det. Hvad gør jeg ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har oprettet dette indlæg fordi jeg ønsker og købe et design til min hjemmeside http://www.dk-event.dk/ og har fundet rigtig mange som jeg har kunne se en mulighed for min hjemmeside. Jeg har også forsøgt at finde et design http://www.amino.dk/forums/t/183322.aspx men uden helt og kunne finde det rigtig så snakket jeg med mine (fotografer/venner) om problemet og nu tror jeg at jeg har fundet det som jeg har stået og manglet for og kunne gør hjemmesiden bedre og nemme at find rundt på :)

Kunne godt tænke mig og købe http://themeforest.net/item/avenue-a-wordpress-magazine-theme/289114?ref=ThemeSector men kan ikke købe den via "PayPal" men den melder fejl når jeg vil indtast mit "betalingskort" og nu har jeg sat mig for og vil ha dette :) har ikke lyst til og vente på en mulig samarbejdspartner skal komme. - Jeg håber nogen kan hjælp mig!! 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny
Hvad er det præcis du vil have hjælp til?
Skal du have hjælp til at købe temaet eller til at sætte det op eller begge dele?

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

wikmag.com er mig bekendt ikke en lovlig distributør af mange af de premium temaer og plugins de har liggende.

Dvs du kan sikkert godt downloade og bruge dem, men det er sjældent under tilladt licens fra skaberne af temaerne, og dermed ofte ulovligt.

Themeforest har også andre betalingsmetoder end paypal mig bekendt. Har du prøvet nogen af dem?

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søgt hjælp til lidt af det hele, men har fået hjælp så du skal ha tak fordi du skriv :) fik hjælp igår af en ven fra min facebook..

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, og har fået styr på det :) en af mine venner had vist samme design

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg ikke gør mig klog på. Jeg fik hjælp af en ven igår, så nu har jeg fået købt og sat designet op på www.dk-event.dk der er lidt fejl her og der som lige skal rettes til og så kommer det nok til og virke

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jojo

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på betaling af udvidet licens for temaet.

Hvis din ven der har købt det giver det videre til dig, så skal han have betalt for udvidet licens i forhold til brug.

Hvis det er et gratis tema ved jeg ikke om det er nødvendigt.

Bare tænk dig om, så du ikke får uventede omkostninger ved at bruge temaet.

VH Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens
Så tænker jeg hvordan kan de finde ud af hvem der har betalt og hvem der har downloadet gratis ?

Men når det sagt så skriver han at han har betalt.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)