Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt hvad en Gamer website skal indholde. Hjælp, mangler Investor.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil mig og gruppen sætte os til at lave en forretningsplan, men det vil komme i løbet af ugen, da sådan noget vil tage et par timer. :)

Men i kan få mere info over skype eller tlf, evt personlig fremmøde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr Taha:

Så vil mig og gruppen sætte os til at lave en forretningsplan, men det vil komme i løbet af ugen, da sådan noget vil tage et par timer. :)

Men i kan få mere info over skype eller tlf, evt personlig fremmøde.

Det er en god idé at skrive en forretningsplan. I det hele taget er det godt at have så meget konkret at vise som muligt. I søger penge til mange ting. Prøv i forretningsplanen at lave et budget over præcis hvad i skal bruge, så i ved hvor mange i penge i skal bruge og til hvad.

Men i kan jo allerede lave en stor del nu uden penge. I er programmører, så den del kan i lave på forhånd. Hvis det var mig ville jeg spare sammen selv til det grafiske. På den måde vil i kunne få lavet hele hjemmesiden med det grafiske samt det bagvedliggende kode. Når i kan fremvise dette, så tror jeg det er langt lettere at finde interesserede. I behøver stadig ikke at lægge det ud offentligt, men i har noget i kan fremvise.

I har dog stadig en stor udfordring foran jer. Der er masser af etablerede lignende services. Selv om i kommer med nye idéer skal i være opmærksomme på, at konkurrenterne jo kan efterligne disse nye idéer på deres egne services.

Held og lykke med det. Jeg glæder mig til at se resultatet.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak for din råd, jeg glæder mig også vildt til at se det færdig resultat.

Det bliver hårdt i den branche da man hele tiden skal være i gang. Men synes vores ide er unik. :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)