Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online kunsthandel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino''er,
 
jeg vil gerne præsentere jer for en idé jeg har gået og arbejdet med et stykke tid.
 
Jeg er igang med få udviklet en hjemmeside, hvor helt almindelige mennesker - og virksomheder, kan gå ind og købe kunst. Det kan være skulpurer og malerier - alle former for kunst.

Idéen går på at kunstneren udstiller de kunstværker han/hun ønsker at sælge gennem siden, og de bliver så udstillet på hjemmesiden. Jeg selv tager 25 % i salær, og det er omkostningsfrit for kunstneren at udstille sine ting på hjemmesiden. For at filtrere lidt i værkerne, skal kunsten på siden være i den lidt dyrere og professionelle halvdel, så kunden kan være sikker på at få et kvalitetsbevidst produkt.
 
Mit firma er så mellemledet mellem kunstner og køber, og kunstneren sørger selv for at sende maleriet eller hvad det nu er han/hun udstiller.
 
Har I nogle idéer til hvordan jeg kan videreudvikle idéen, og evt. se nogle ting jeg vil få problemer med efter opstarten?
Det skal siges at hjemmesiden og alt er meget tæt på at være færdigt, så det kunne være fedt med jeres synspunkt inden det hele bliver offentliggjort.
 

På forhånd tak,
 
Rasmus Andersen
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer med et udkast til en hjemmeside i løbet af ugen.

 
Mvh Rasmus
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)