Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leveringstid

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvad det er. Er det noget som jeg kan finde hos din konkurrent, med dag til dag levering, så gider jeg ikke handle hos dig. Medmindre jeg virkelig kunne spare mange penge. Jeg er typen der gerne giver 100,- ekstra hvis jeg kan få det dagen efter.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunderne i dag forventer dag til dag levering. Med mindre du ikke har et meget unik produkt, eller i pris som er virkelig unik i forhold til andre webshops eller butikker. Leveringstid er et parameter der virkelig har stor betydning. Når først folk har bestilt deres vare vil de helst ikke vente mere end en dag eller to. 

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads Herlev:

Hej.

Personligt har jeg også mange varer som jeg ikke har på lager. Jeg har ca. 350 varer i shoppen og 150 på lager. Jeg synes at du skal gøre det at du skriver en falsk leveringstid på siden. Altså skriv på alle varerne at der er 1-2 leveringsdage. Når de så har lagt en ordre, skriver du en mail om at varen ikke er på lager og i forventer den på lager den xx. Så er der nogle der bliver lidt sure, men jeg tror at du vinder flere ordrer ved det andet. Når du skriver samme dag hurtigt efter de har lagt ordren, så tænker de også at du har styr på dit lager og de kan godt forstå det.

Mange hilsner

Mads

Undskyld jeg siger det, men det er da nok verdens ringeste råd?

Det ikke alene ulovligt, du lyver direkte dine kunder op i ansigtet. Derudover må det dælme også give noget ekstra arbejde, hvis man dagligt får 10 ordrer, og man selvstændigt skal sidde og skrive til alle 10, at deres varer er forsinket. 

Til trådstarter - vil kraftigt anbefale dig IKKE at følge det råd der bliver givet her...

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer ko an på varens tilgængelighed. Jeg har 4-6 ugers levering og omsætter for en god håndfuld millioner. Leveringstid behøves ikke at betyde noget.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tom Jensen:

Mads Herlev:
skriver en falsk leveringstid på siden. Altså skriv på alle varerne at der er 1-2 leveringsdage.

Det kan man vist kalde, at snyde kunderne. er ret sikker på det ikke holder i længden.

Det holder heller ikke i længden! Jeg er stoppet med det, men det kan give en boost i salget, som vil gøre du kan købe meget hjem. Det skal man selv vurdere.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er glad for du er stoppet med det, dog knap så glad for din forsatte vurdering af metoden, den er jo direkte ulovlig.... Ligesom det er at opfordre til ulovligheder Wink  

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)