Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør :)!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Php er kraven.

Stort gamer projekt.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt mere info om projektet, dig og dit ambitions-niveau kunne være fordelagtigt for dig.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr Taha,

Ja det er lidt uspecifikt, men du er da velkommen til at smide en PM til mig med hvad projektet går ud på i detaljer. Så kan jeg give dig en ca. pris.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick Olsen:

Hej Mr Taha,

Ja det er lidt uspecifikt, men du er da velkommen til at smide en PM til mig med hvad projektet går ud på i detaljer. Så kan jeg give dig en ca. pris.

Hej Patrick,

Du skal nok ikke forvente betaling. Ifølge hans anden tråd http://www.amino.dk/forums/t/185274.aspx så søger han folk der vil investere I hans projekt. Desuden skriver han, at han allerede har fundet en programmør til at lave sitet - det holder så åbenbart ikke helt :)

Har på fornemmelsen, at han ikke helt ved hvad han søger eller hvad han skal bruge - men jeg kan jo tage fejl!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et kontor af PHP Freelancere, men skal tilstå at vi meget meget sjældent deltager i opgaver hvor vi får delvis ejerskab af et firma for at lave alt arbejdet.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet ud af jeg kan bruge en ekstra programmør for at få projektet hurtigt på bene.. så nej har styr på det ;-)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du virkelig er seriøs omkring dit projekt, så skriver man ikke to linjer om hvad man søger! Du skriver udførligt, hvad personen skal kunne og derefter skriver du hvad du bidrager med, hvor langt i er kommet, er det ejerskab eller kontantbetaling osv?

Der er simpelthen ingen der tager dig eller dit projekt seriøst, når du intet skriver..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

De for meget mere info igennem PM. har skrevet med et par stykker i PM. som tager det seriøst.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr Taha:

De for meget mere info igennem PM. har skrevet med et par stykker i PM. som tager det seriøst.

Hvis programmørerne ikke for betaling for arbejdet, stiller jeg da spørgsmål omkring hvor seriøst projektet er fra din side af.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)