Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drikkevarer online med levering indenfor en time.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner, jeg er igang med at bygge en webshop (drinxdk.com) hvor jeg sælger alkoholdige drikkevarer. Jeg går rundt og tænker på om det kan betale sig at leverer drikkevarer indenfor ca. en time efter bestilling i weekender, altså på samme måde som man bestiller noget mad og modtager det straks. Det undrer mig om der er folk i weekender der er til en fest (lade os sige en privatfest) og løber tørre for drikkevarer, men så er de et klik væk fra at få nogle drikkevarer online. Jeg ved der er nogle der har fået ideen, men som ikke har udført det. Hvad nu hvis jeg starter denne koncept i storkøbenshavnområde, til at starte med?

på forhånd tak

www.drinx.dk

www.drinxdk.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Vil blot fortælle dig, at det omtalte koncept med lyn-levering allerede tilbydes af www.akut-sprut.dk i en række byer.

God weekend og held og lykke med projektet :-)

Mvh
Frederik Nielsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du skal gøre alvor og have succes med din ide, skal du have lavet en pro hjemmeside der kan måle sig med tidens standarder, alt andet vil blive set som amatøragtigt af de kræsne surfere som udemærket ved hvad der er skidt og kanel baseret udelukkende på hjemmeside designet!

Det hænger nemlig sådan sammen at en vel gennemtænkt ide og udførelsen af denne i alle henseender indenfor markedsføring af ideen vil udstråle noget helt igennem gennemtænkt som den besøgende straks opdager når de lander på din side!

Tænk lige det hele igennem engang til, regn på alle facetter fra start til slut inkl. design, programmering, markedsføring, budget, antal ansatte x løn, biler, benzin, forsikring, investorer, samarbejdspartnere og så videre - når alt dette er på plads kan du jo overveje om du vil fortsætte og starte med et design udkast til din nye hjemmeside!

Håber ikke du kaster dig hovedkulds ud i noget som du ikke har gennemtænkt - gode ideer tager tid at udføre og det er meningen, på den måde får slutbrugeren noget de faktisk kan bruge og som skaber værdi for dem som de vil give penge for. Held og lykke med dit projekt :)

vh Thomas Clausen

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)