Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for inspiration, gode råd og kampråb!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg er i fuld gang med at skulle starte en netbutik op med... ja.... som så mange andre... babytøj!

I den forbindelse har jeg brug for nogle gode råd til ikke at falde i hvor andre før mig evt. er faldet i og lidt inspiration til, hvordan jeg kan gøre tingene bedre og nemmere.

 

Mit projekt går ud på at få importeret tøj fra Argentina, da jeg har en masse kontakter der og da der sys meget billigere samtidig med at kvaliteten er ok. Så har jeg Shanghaiet en Tekstilindkøber (en af mine bekendte), som skal hjælpe mig med at se kvalitet i forhold til pris og give mig et par gode råd med på vejen. Tøjet bliver lagt på nettet og vupti, så kommer der en masse og køber det!! 

 

Det er altså ikke mærkevare som jeg vil sælge men derimod ukendte mærker dig til meget lavere priser end de dyre mærkevare der ellers bliver solgt.

 

Så til de reelle spørgsmål:

Hvor meget skal jeg regne med at skyde efter en god, brugervenlig hjemmeside, som er lavet af proffesionelle?

Kan jeg selv opdatere siden, eller får man andre til det?

Hvis jeg køber en genstand til 10 kr (uden moms, transport eller noget andet) hvad skal jeg så regne med at sælge den for?

Hvor meget tid skal jeg regne med at sætte af til at få tingene til at fungere?

Hvornår skal man senest have oprettet sit firma hos Skat?

Er der noget jeg har glemt? (Bare skyd fra hofteholderne. ALT har interesse!!)

 

Hilsen Lise

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)