Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration til Salg

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som selvstændig søger man altid nye og spændene måder at fremme salget på.

Hvor dan ville i sælge vores produkt?

 Vi sælger videoovervågning til erhverv, små som store løsninger,

Hvad vil i satse på reklamer, sælger, opsøgende salg  ja mulighederne er mange , men hvad ville i gøre ?

 

Håber på nogen gode indput fra jer her på amino.dk

 

Martin MJvision.dk

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at lav noget pænt materiale, f.eks en A-4 brouchure og fordel den hos så mange boligselskaber som muligt. Herunder hos alle de lokale varmemestre kontorer. Det er tit de lokalt sætter noget overvågning op eller ihvertfald snakker om muligheden. Så gør det jo ikke noget at i gør opmærksom på jer selv på denne måde. Det er tit de små afdelinger eller ejendomme selv der bestemmer hvilken leverandør de bruger på sådan noget og er i først inde det ene sted, så er der et stort netværk at tage af.

Jeg tror det er svært at være opsøgende i den forstand, så ville jeg hellere bruge penge på adwords, men det ved jeg ikke om i allerede gør.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Peter

Det er en super ide med boligselskaber, og vi er allerede i
gang med at lave en ny brouchure

A3 4*A4

 

;-)

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Martin,

Super godt, jeg kender til konkrete tilfælde hvor den lokale varmemester har sat sådan kameraer op, så det er absolut muligt. Jeg fik også et chok da jeg hørte prisen "den var høj" så derfor gør det jo ikke noget hvis der er lidt interval imellem kunderne. Det er jo som regl mange kameraer de skal bruge.

Husk gerne at gøre det tydeligt, at de kan få besøg og få et tilbud uden forpligtelser og omkostninger. Sørg for at den første kunde får den helt rigtige pris og super service, så bliver han din bedste ambassadør når han sidder til møde med 50 andre kollegaer.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

 

Ja det med at tilbyde et uforpligtende møde gør vi også
meget, men tror vi skal gøre det mere tydeligt både på hjemmeside og i flyer.

De løsninger vi tilbyder ligger over 20.000kr og det er ikke
lige en webshop vare,

Så personligt møde er næsten altid et must for salg, dog har
vi haft kunder der bare har købt det som var det slik i kiosken, men det sker
ikke så tit.

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Ja, jeg ville næsten også selv sige at et salg online ville være mærkeligt, det må være rart at yde noget personlig vejledning på sådan produkter, så man er sikker på at kunden er ordentligt oplyst.

Den føromtalte person brugte vist lidt over 100.000 kr på hans overvågning og han havde også et smart system på sin computer hvor han kunne følge med.

En sidste ting jeg glemte at nævne før, hvis du har mulighed for at skrive nogen gode referencer på din flyver / brouchure.....og gerne et billede af dig / jer, det skaber en god tryghed hos den potentielle kunde

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Prøv at tage et kig i denne e-bog - jeg har godt nok skrevet den til håndværkere (et hint til Peter Maler Smile) men jeg vil æde min gamle hat på, at der er et par af de 108 tips, som du også kan bruge til boligforeninger.

Selve markedsføring mod boligforeninger har jeg desværre ikke berørt så meget, men jeg tænker at det afsnit omkring opsøgende salg kunne være interessant for dig. Og så ville jeg nok også kigge på lidt PR - bare for at få folk til at snakke. Giv dem en god historie om overvågning og hvordan I kan håndtere det - og få den lokale avis til at skrive lidt Smile

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Diginicki Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok lige få læst korrektur på brochuren, inden den går i trykker. Der mangler nutids-r'er, og sammensatte ord skrives uden mellemrum.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicki,

Det lyder spændende, og det lyder også som om du selv har mod og kundskab til at tage salget - MEN hvis du mangler sparring til salget eller simpelthen at andre varetager salget for dig, vil jeg blot gøre opmærksom på vores virksomhed (www.oxeogco.dk), som i snart 10 år har hjulpet rigtig mange iværksættere og mindre virksomheder med at kommer ud over rampen.

Men good luck med dit spændende projekt !

Torben (ts@oxeogco.dk)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)