Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trænger til konstuktiv kritik eller positiv feedback af hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle...

 

Langt om længe fik jeg mit site op at køre, rengøring, vindues polering etc ...

Synes selv siden er blevet ok , familien synes selvfølgelig også at siden er ok , men NU trænger jeg til at folk derude i virkeligheden kigger på siden og fortæller mig om den er for sød, grim, fesent, kedelig, flot, nem at rode rundt i, svært at rode rundt i osv osv osv osv osv... Kom endelig med det hele uanset hvad i måtte mene...

 www.haugaardservice.dk

Ser frem til en masse indlæg jeg kan bruge til en hel masse :)

 

Vh

René :)

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtigt godt ud.

Super simpelt og lige til. Du burde måske ændre '<title', til noget mere 'relevant', istedet for 'home'. Men dejlig simpel side^

Mvh,

Frederikbontved

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Bamsekram.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Jeg kan godt lide at siden er enkel og ligetil. Farver og billeder passer rigtig godt sammen. Jeg bliver dog generet af, at du kun bruger 'store bogstaver' til alt din tekst. Det fungerer fint til overskrifter, men brug almindelig tekst til resten. Derudover kunne siden godt bruge lidt korrekturlæsning :)

Mvh.

Martin

Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det er nævnt, bør du fjerne at alle bogstaver er upper-case, da det er unægtelig irriterende at læse tekster på den måde.

Priser som menupunkt

Derudover bør du lave et menupunkt der hedder "Priser" - fremfor man skal navigere sig und under de enkelte services for at finde frem til siden med priser.

Footer

Mere mellemrum mellem de enkelte elementer vil gøre gavn. Det hele flyder lidt sammen i mine øjne.
Her gør det samme sig gældende med upper-case bogstaver.

Billeder

- Du bør inkludere en "alt-tekst" til alle billederne, for at beskrive hvad billedet indeholder.
- Kan ikke helt følge at når jeg er inde på en service og klikker på billedet, at jeg så bliver ført frem til forsiden. Hellere fjern linket, for jeg havde regnet med at få et større billede (eller flere billeder) når jeg klikkede på det.

Service beskrivelser

For overskuelighed kan det være en god idé at opstille dine services som punkter.
Her tænker jeg på

Baggrundsinformation

Jeg har endnu til gode at se noget baggrundsinformation omkring firmaet bag. 

Kontaktside

Overvej at lave en kontaktside med den relevante information. Eventuel en kontaktformular med de nødvendige felter inkluderet. 
Kunden ved hvad der er at finde under et menuelement "kontakt" og kan derfor hurtigere finde frem til det relevante punkt.

Derudover skal det nævnes at sidens enkelthed tiltaler mig. Det er nemt at finde ud af hvor på siden man er, fordi billederne er placeret præcis det samme sted som på forsiden.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Jeg må give din familie ret, i første omgang er du sluppet meget godt fra det, det er lige før din side næsten er for pæn til dit erhverv ;-)

Anyways....jeg forestillede mig lige at jeg var en kunde og ville egentlig gerne vide noget mere om dig / firmaet. Det var ikke lige umiddelbart til at finde via forsiden. Men går jeg ind under rengøring fandt jeg et link i teksten. 

Vil anbefale dig at du i menuen på forsiden laver et "info punkt" omkring firmaet, jeg gad godt som kunde måske vide hvor du / firmaet havde adresse og f.eks hvis der var et pænt billede af dig under dette punkt, så ville jeg være endnu mere tryg. Har du også nogen referencer er det godt. 

Sidst men ikke mindst, bare lidt guldkorn om firmaet, en beskrivelse om jeres målsætninger, måske at i bruger svanemærket produkter og skåner miljøet og den slags.

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget stilren hjemmeside og brugervenlig.

Jeg savner dog lidt information om selve virksomheden. 

Måske også et logo design som kan fremme profileringen af hjemmesiden/virksomheden.

Fortsat god aften

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Fra  justdesign.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin og simpel hjemmeside. Dog er der nogle ting som priser osv som folk allerede har nævnt, men det der lige fangede mig er dit valg af bredde på siden (width). Da jeg sidder på min bærbare er jeg nødsaget til at scrolle horisontalt da du har lavet dit indhold til 1226px width. Personligt ville jeg bruge 960px, eller max 1024px width, du har jo en meget bred kundegruppe med rengøring etc. :-)

Mvh Rune S

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)