Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i nogen, der tilbyder white label isposer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har lige startet en webshop, der hedder Sportnordica.dk, som blandt andet sælger isposer fra Mueller.

Problemet er, at indkøbspriserne er meget høje, når man indkøber brands, og jeg kunne godt tænke mig at kunne være med til at konkurrere på priser.

Ville derfor høre, om der var nogle, der kendte nogen, der kunne levere white label isposer - altså isposer fra ens eget bland (eksempel: Sportnordica)?

Håber at nogen kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Frederik

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en forespørgsel til eksisterende brands - ellers kommer der utrolig mange resultater, når du søger på google.

Link

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har søgt på Google, men hvis man går resultaterne igennem, så er der ikke rigtig noget seriøst eller brugbart :) Men vil prøve at kontakte brands - tak for dit svar!

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, vi kan lave private label isposer til dig. De bedste af slagsen. Send mig en privat mail så laver jeg et tilbud til dig. Mvh Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Abena A/S kunne være en mulighed... Hvordan deres betingelser er, når det gælder minimumskøb, eget mærke osv, det aner jeg intet om. Men de er kæmpe indenfor plasticposer og flere andre varegrupper!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for tippet - rigtig interessant! De har faktisk også en masse andre gode ting, som jeg også skal bruge :)

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)