Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utrolig dårlige vente/svartider eller er det bare mig ?

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er vente/svartiderne som de ser ud pt. Da jeg har forsøgt at optimere alt der kan optimeres, kombineres og komprimeres, fandt jeg ud af at fejlen slet ikke ligger hos mig eller selve websitet, men hostens database server. Fik sat en nøjagtig kopi af siden op på en kammerats server hos servage.net, hvor vente/svartiden er noget helt andet.

Dette var vente/svartiderne hvor websitet primært er hostet, og her kommer vente/svartiderne fra servage.net hvor jeg fik lov til at lægge en nøjagtig kopi op af websitet, for at se hvor fejlen kunne være.

Som i nok kan se, er der en stor forskel, selvom websitet normalt er hostet i DK.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er noget helt galt. Vil anbefale dig at kontakte Meebox og høre dem, om de kan se noget. Alternativt sæt nogle timere op flere steder i dit script, så du kan se hvor det hænger.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Det er hvad du får for en 10'er om måneden hos meebox.

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er pt. i dialog med meebox omkring problemet, så vi kan få det løst. :)

10,- eller 300,- kr, uanset prisen er det da på ingen måder i orden med en ventetid på 25+ sekunder ?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde tilsvarende problemer med Thailandguiden.dk også hostet hos Meebox, men fik at vide at jeg havde brugt al min ram? Det synes jeg var noget underligt?

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lyder ikke helt optimalt. Mon det er en salgsforklaring, for at undvige at fortælle at problemet ligger hos dem selv ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper S. H. Hansen:

Ja det lyder ikke helt optimalt. Mon det er en salgsforklaring, for at undvige at fortælle at problemet ligger hos dem selv ?

Jeg har indtryk af at meebox har rigtig mange supportsager. De bliver næsten dagligt trukket frem her på amino.

Man kan jo kun håbe, de får styr på det en dag.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Lad os bare blive enige om at 25 sekunder hverken er almindeligt eller acceptabelt. Jeg har sat teknikkerne på sagen, og de er ved at kigge på hvad der kan være galt nu. De vender tilbage i din ticket.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det undrede mig bare, da jeg har haft den side hos dem i et år og der ikke har været problemer før nu, samtidig med at antallet af besøgende er faldet. Jeg var faktisk ved at købe et pro hotel, men nu vil jeg nok lige vente og se hvad der sker.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Jeg havde tilsvarende problemer med Thailandguiden.dk også hostet hos Meebox, men fik at vide at jeg havde brugt al min ram? Det synes jeg var noget underligt?

Alle vores webhoteller har ressourcebegrænsninger på CPU/RAM, som gør at et website ikke kan løbe løbsk og optage alle serverens ressourcer og lægge serveren ned.

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)