Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utrolig dårlige vente/svartider eller er det bare mig ?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Erik Hamre:

Jeg havde tilsvarende problemer med Thailandguiden.dk også hostet hos Meebox, men fik at vide at jeg havde brugt al min ram? Det synes jeg var noget underligt?

Alle vores webhoteller har ressourcebegrænsninger på CPU/RAM, som gør at et website ikke kan løbe løbsk og optage alle serverens ressourcer og lægge serveren ned.

Ja det er klart, men jeg forstår bare ikke hvordan den side kan tage så mange resourcer. Der er jo ikke tale om mere end max 150-200 besøgende om dagen? Derfor skrev jeg også til support og spurgte om det kunne skyldes spambots eller lignende da jeg lige har installeret et forum. Jeg synes umiddelbart det lyder underligt at den skulle bruge max ram og cpu?
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:

Patrick - Meebox:

Erik Hamre:

Jeg havde tilsvarende problemer med Thailandguiden.dk også hostet hos Meebox, men fik at vide at jeg havde brugt al min ram? Det synes jeg var noget underligt?

Alle vores webhoteller har ressourcebegrænsninger på CPU/RAM, som gør at et website ikke kan løbe løbsk og optage alle serverens ressourcer og lægge serveren ned.

Ja det er klart, men jeg forstår bare ikke hvordan den side kan tage så mange resourcer. Der er jo ikke tale om mere end max 150-200 besøgende om dagen? Derfor skrev jeg også til support og spurgte om det kunne skyldes spambots eller lignende da jeg lige har installeret et forum. Jeg synes umiddelbart det lyder underligt at den skulle bruge max ram og cpu?

Et forum kræver som regel en del af databasen, så det kan være noget af årsagen. Men årsagen til at det kan være mange. Det kan dog bestemt ikke udelukkes at spambots har en indflydelse.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det er med garanti forummet der trækker resourcer. Jeg har også fået at vide tidligere at der skal mere end shared hosting til for at have et forum. I øvrigt sender jeg dig lige en PB om noget betaling af et pro-webhotel som jeg fik at vide af supporten de ville sende videre til dig.

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg kørt endnu en test på pingdom tools, og har nået den hidtil længste ventetid.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Jeg har også fået at vide tidligere at der skal mere end shared hosting til for at have et forum

 

sikke en gang vrøvl

 

http://www.klimadebat.dk

ligger på en shared server og det sparker sku godt nok

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
udelukkes at spambots har en indflydelse.

kan kunden vel se i sine logfiler, så kan det enten bekræftes eller udelukkes

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Det er hvad du får for en 10'er om måneden hos meebox.

Jeg har aldrig haft problemer hos Meebox. Tværtimod. 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:
Jeg havde tilsvarende problemer med Thailandguiden.dk også hostet hos Meebox, men fik at vide at jeg havde brugt al min ram? Det synes jeg var noget underligt?

Din forside fylder næsten 2mb. Det vil erfaringsmæssigt få de fleste lavpris webhoteller til at loade langsomt. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil S:

Karsten Sønderup Hansen:

Det er hvad du får for en 10'er om måneden hos meebox.

Jeg har aldrig haft problemer hos Meebox. Tværtimod. 

Det har du jo sagt før, men jeg synes det er sjovt at du giver mig 1 stjerne, hver gang jeg skriver noget negativt om meebox.

Og taget i betragtning det ikke er en uge siden at du på skrev pm for få at få mig til ikke at skrive negativt om meebox, lyder det lidt som om du er på meebox's lønningsliste.

Jeg skriver ud fra mine erfaringer med meebox.

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)