Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 2 partnere til knivskarp idé!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag!

Mit navn er Socrate Mugenzi og jeg søger 2 ambitiøse partnere til opstart af ny virksomhed. Jeg har et meget solidt billede af hvordan virksomheden vil skabe profit, helt ind til de helt små detaljer. Virksomheden er allerede registreret mm., men kan umuligt starte den op helt alene.

Jeg kan bruge dig, hvis:

- Du har styr på virksomhedsøkonomi og andre fagområder i tilsvarende katogeri

- Du er en dygtig programmør som kan være med til at udvikle et mere eller mindre kompleks plug-in og hjemmeside

De to partnere vil som udgangspunkt ikke være lønnet, men de vil få en del af ejerskabet:

Jeg: 55%

Økonom: 20%

Programmør: 25%

Dette er selvfølgelig ikke en officiel opdeling da det afhænger af hvor meget den potentielle partner kan bidrage med.

Jeg er så småt igang med at sætte en officiel forretningsplan sammen, og som udgangspunkt vil i kun komme til at bidrage til denne. Når den er færdiggjort vil denne blive præsenteret for en række investorer (store som små). 1. trin vil være at finde penge til kapital og beskyttelse af idé og brand. Derfor er det en fordel hvis den økonomi-orienteret har forstand på patenter.

Kan desværre ikke give for mange detaljer, men hvis det lyder som noget du kunne være interesseret i, så smid en kommentar! :)

Med venlig hilsen,

Socrate Mugenzi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du bidrage med, siden du vil have den største bid af kagen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

"Kun" selve grundlaget for hele ideén. :)

Men som sagt, det er kun et udgangspunkt, intet er fastlagt.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt overbevist om at du bliver nødt til at diske op med betydelig flere oplysninger før du får nogen på "krogen"..

såsom:

- Tidshorisont

- Forventet tidsforbrug

- Hvad har du selv lavet førhen, hvad er dine egne kompetencer (udover at komme med idéen, som faktisk alle kan)

- Økonomi vedr. stiftelse

Summasummarum skal der mere kød på, før du fanger den rigtige "fisk"

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

socratemugenzi:

"Kun" selve grundlaget for hele ideén. :)

Men som sagt, det er kun et udgangspunkt, intet er fastlagt.

Ja ud fra fra det bør fordelingen være ca sådan:

Idemand: 0.5%

Økonomimand: 55.5%

Programmør: 44%

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg godt du kan skruet lidt ned for din forventninger, når du både skal have investorer og 2 til at lave alt arbejdet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt se hvad i mener, men på den anden side er det meget svært for mig at give for mange detaljer.

Som sagt, de 2 partnere skal den første stykke tid ikke bidrage med særlig meget, da arbejdet først vil komme når investorer er fundet. Jeg søger kapital til et aktieselskab, så nej opdelingen af ejerskabet er overhoved ikke fastlagt. Har snakket med en kammerat som er programmør og som meget gerne vil hjælpe til når han har færdiggjort sin bachelor. Han mener at der muligvis skal bruges 4-6 programmører som mere eller mindre skal arbejde fuldtid, ca. 200 timer pr. styk. Den programmør som jeg søger LIGE NU er en som bare har en general forståelse for programmering. Dette er overhoved ikke ensbetydende med at han skal lave alt arbejdet. Med hensyn til økonomen, er det er blevet vurderet af denne idé vil vokse eksponentielt så snart den er blevet implementeret. Derfor kan det gå stærkt. Da jeg ikke har særlig meget erfaring tvivler jeg på at jeg vil kunne få investorer hvis jeg gik op og fremlagde ideén alene. Dette er i virkeligheden grundlaget for at jeg søger partnere. Kan godt forstå at man kan virke lidt skeptisk, men jeg presser INGEN til at springe ud i noget de ikke har lyst til. Og hvis det ikke interesser jer, vil jeg gerne bede jer pænt om ikke at kommentere så negativt da det ikke er noget jeg kan bruge til særlig meget.

Markedet er et af de mest voksende markeder, og det har det været de seneste par år. Bliver ideen impementeret kan den inden for få år blive verdensomspændene.

Men som sagt, intet er fastlagt, jeg ville bare høre om jeg kunne bruge nogle af jer dygtige Amino'er derude. :)

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ind under gaming :)?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også sige det på en anden måde.

I princippet skal partnerne stort set ikke lave noget arbejde før jeg finder investorer.

Og hvis jeg finder investorer, må det jo betyde at der er noget værdi i ideén alligevel, og så ville det måske godt kunne betale sig at join the club ;) men jeg vil bare have nogen som er friske fra start, og som kan "bakke mig op", indtil legen virkelig går løs.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)