Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken tablet/notebook til mit behov?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Gadget" venner :)

Jeg skal ud og investerer i en tablet/notebook, og håber I kan hjælpe mig på vej. Jeg skal i 2013 sidde ekstrem meget i toget, og derfor har jeg nogle krav.

- Internet, ingen via 3G eller USD, hvor jeg selv har net med.
- Nem at skrive på, enten via eksisterende tastatur eller tilkøb
- Nem/let at have med, så her vil jeg gerne væk fra bærbar PCér og alt over 13-15 tommer.

Mit budget er 4000 - 5000 kr. inkl alt.

Jeg tror selv jeg er ude efter en tablet, med 3G og et super godt tastatur, men hold der op hvor er der meget at vælge imellem. Kan I hjælpe mig?

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke lige priserne men se på Dell xps 12 eller lenovo ideapad yoga.

Statsautoriseret revisor - København

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik ikke helt fat i om du skulle have med eller uden cellular, men jeg kan i hvert fald anbefale en iPad mini med eller uden cellular.

Uden cellular (16gb, du behøver ikke mere) ligger i en prisklasse lige omkring 2500-2600 kr.
Med cellular (16 gb) ligger omkring 3500 kr.

Den er meget lettere end de tidligere iPad's. Både i vægt og til at håndtere.

Mvh. 

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode valgt muligheder, jeg tror du er mere til hybrid computer.

Jeg er mest til Asus og Lenovo. 

Min valgt mulighed er  ASUS VivoTab, IdeaTab Lynx K3011 og Ipad mini med tastatur.

hvis jeg måtte vælge en for fri valgt klasse. Vil det være ideapad yoga, eller den jeg har nu ASUS TAICHI 21. Jeg er meget glad for den hybrid computer fra asus. 

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal hen og kigge på en tablet, så kommer du ikke udenom ASUS Transformer TF 300. Den har mulighed for tilkobling af tastatur og minder derved meget om en traditionel PC, bortset fra styresystemet.

Med tastaturet får du også længere batterilevetid, USB indgang, en almindelig touchpad og alm. størrelse SD Kortlæser.

Jeg sidder selv ved en, og den er umådelig praktisk at have med sig. Specielt hvis man også lige skal klare de længere Emails eller diverse opgaver på farten.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken mobil har du?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hvilken mobil har du?

En meget gammel telefon, der kan SMS og ringe :), så nettet skal nok komme fra mit mobile internet fra CBB.

Casper, hvor har du købt din?

Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv skriver så er der rigtig mange muligheder, dog ville jeg ikke selv være i tvivl.

Jeg er selv lige gået over til apple's produkter og hold op hvor er jeg glad for det valg - Har en Macbook Pro 15.4" med Retina skærm også en Ipad 64 gb med 3G

Men det var slet ikke mig det skulle handle om.

Jeg ville vælge en Ipad, du skal så gøre op med dig selv om du vil have en mini eller en almindelig. 

Hvis det er vægten der er meget afgørende så er det selvfølgelig en mini du skal have da den kun vejer det halve af en almindelig.

Men jeg tror selv at jeg ville tage en Ipad 3 med 3G - 16,32 eller 64 gb bestemmer du jo selv. Men jeg havde taget 64 gb :-)

//Ulrik

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Boysen,

Vil da lige gøre lidt reklame for UpTablets!

Den der nok passer bedst til dit behov er: http://uptablets.dk/butik/uptablet-pro-3g-9-7/

2295+et keyboardcover til 225,- og du ligger på lige over 2500 (inkl moms+fragt)

Har du nogen spørgsmål så send mig en besked :-)

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Købte min ved lanceringsdatoen hos ProShop :-)
Derudover har jeg købt et lædercover og en skærmbeskytter til den, så den er nem at pakke ned i en taske uden den bliver skrammet.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)