Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Partner-ads og andre affiliate netværk?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Tradedoubler kan godt virke lidt uoverskueligt i begyndelsen, men når man først har fået det lært så er det nemt at bruge. Ja okay, var ikke klar over at du ikke var over 18 år :-)

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

AHansson:

Ja, Tradedoubler kan godt virke lidt uoverskueligt i begyndelsen, men når man først har fået det lært så er det nemt at bruge. Ja okay, var ikke klar over at du ikke var over 18 år :-)

Man lærer vel med tiden. :-)
- Nej, det havde du vel heller ikke en reel mulighed for at vide :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias B:

AHansson:

Hej.

Jeg er mere fan af Euroads og Tradedoubler end jeg er af Partner-ads. Må dog indrømme at Partner-ads har et bredt udvalg af kampagner, men synes ikke siden er lige så overskuelig og brugervenlig, som f.eks. Euroads. Så hvis I er på udkig efter nogle alternativer kan jeg anbefale Euroads og Tradedoubler. 

Hejsa. Jeg har taget et kig på Tradedoubler og det virker vildt avanceret i forhold til partnerads.
Da jeg havde fyldt alle mine oplysninger ind på Euroads opdager jeg at man skal være 18 år for at oprette en account, hvilket jeg ikke er.

ØV ØV.

Vh Mathias 


Hej Mathias,

Det er korrekt at man skal være 18 år. Dog er der den undtagelse, at man kan få lov alligevel, hvis man får tilladelse af sine forældre / værge.

Jeg er personligt 17 år og har brugt Tradedoubler i en hel del år. Send dem en mail, så er jeg næsten sikker på, at det kan lade sig gøre: support.dk@tradedoubler.com

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Hej Mathias,

Det er korrekt at man skal være 18 år. Dog er der den undtagelse, at man kan få lov alligevel, hvis man får tilladelse af sine forældre / værge.

Jeg er personligt 17 år og har brugt Tradedoubler i en hel del år. Send dem en mail, så er jeg næsten sikker på, at det kan lade sig gøre: support.dk@tradedoubler.com

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Hej igen Martin.

Tak for dit svar. Det kunne vel godt være man skulle forsøge at kontakte dem med en godkendelse fra gamle mutter.

Ved du hvad den egentlige årsag til at man skal være 18 år er?

Vh Mathias B

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias B:

Martin Dyrhøj:

Hej Mathias,

Det er korrekt at man skal være 18 år. Dog er der den undtagelse, at man kan få lov alligevel, hvis man får tilladelse af sine forældre / værge.

Jeg er personligt 17 år og har brugt Tradedoubler i en hel del år. Send dem en mail, så er jeg næsten sikker på, at det kan lade sig gøre: support.dk@tradedoubler.com

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Hej igen Martin.

Tak for dit svar. Det kunne vel godt være man skulle forsøge at kontakte dem med en godkendelse fra gamle mutter.

Ved du hvad den egentlige årsag til at man skal være 18 år er?

Vh Mathias B

Hej igen,

Det har noget at gøre med den danske lovgivning om, at man ikke har fuld økonomisk myndighed, når man er under 18 år. Derfor kan man ikke stilles til ansvar for evt. misbrug og svindel med kampagner. Læs evt. mere her, hvor netop dette emne er blevet debateret: http://www.amino.dk/forums/t/161852.aspx 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)