Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord i google, adwords-hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået oprettet en kampagne, en annoncegruppe, annonce og har indtastet et par søgeord.
Jeg ønsker flere søgeord, kan de ikke overføres direkte fra søgeordsværktøj - hvordan gør jeg?

troede jeg kunne bruge "+tilføj søgeord"

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe? 

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ispind,

I princippet har du flere muligheder for dette :) Copy/paste fra excel-ark og lign.

Men stol på mig, og download AdWords-Editor... Der kan du nemt og intuitivt gøre det der... Og du vil elske det!

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mehmet skriver er det noget rarere at arbejde med Adwords Editor lige så snart du har sat dig lidt ind i tingene.

Sørg for ikke at lave for brede annoncegrupper eller for "store" kampagner. Det er vigtigt at kunne målrette dine søgeord med annoncetekster og landing sider som passer dertil.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et lille fif:

For at få mest ud af Adwords, er det MEGET vigtigt at du prøver dig frem med forskellige annoncer og søgeord:

Opret 2 annoncegrupper, med hver 6 søgeord (nogle af dem må gerne gå igen, men prøv at lav nogle forskellige søgeord).
http://support.google.com/adwords/answer/2453981/?hl=en

De anbefaler mellem 5-20 søgeord. Men sørg for ikke at have for mange!

Opret 2-3 annoncer i hver annoncegruppe, hvor du har forskellig overskrift, tekst og landingpage.

På den måde kan du finde ud af hvilken annonce der er er mest optimal.

En anden god idé er at slå konverteringssporing til: dvs. AdWords/Analytics kan regne ud hvilke annoncer der fører til et decideret salg! For det kan jo godt være at en annonce har en høj CTR, men hvis du sælger mere igennem en anden annonce med mindre CTR, så kan det jo diskuteres hvilken der er mest optimal :-)

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh hvor er I hjælpsomme :-)

jeg står nu her:
 Hvor finder jeg adwords editor?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ispind,

Smiler stort... AdWords Editor er et ekstern program fra Google som du kan downloade, installere, og logge på din AdWordskonto fra :)

Det er ikke noget som du har adgang til via AdWordskontoen..

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mehmet Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)