Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode tips til valg af domænenavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino brugere,

Jeg har besluttet mig for at starte en enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg tilbyder at designe logoer,poster, bannere og websites.

Men jeg er lidt i tvivl om hvad for et domænenavn jeg skal vælge. Er der nogle flinke amino brugere der kan hjælpe mig på vej?

Tak på forhånd

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du bruge domænet weblogo.dk?  overvejer at droppe min plan med dette domæne navn

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med at jeg i fremtiden kommer til at tilbyde appudvikling , derfor passer domænet ikke.

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  SEOguden.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv slet ingen ideer til, hvad din virksomhed skal hedde?

Det selvfølgelig vigtigt med det rigtige domæne navn, jeg er måske gammeldags, men jeg er stadig fan af, at vælge et navn til virksomheden, også bare bruge det som domænenavn, selvom det måske ikke er det mest hensigtsmæssige SEO-mæssigt. 

Kan du ikke skrive lidt mere om, hvad du helt præcist vil tilbyde? Hvad er dit efternavn? Egne forslag?

Venlig hilsen

SEOguden.dk

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gjort mig nogle overvejelser, jeg står stille der hvor jeg skal vælge et navn til virksomheden. De navne jeg kom på, er allerede optaget og derfor til ingen nytte.  Derudover tænkte jeg på: mymbee & yombu - dermed ikke sagt at navnet har meget med det jeg vil tilbyde at gøre.

Det jeg kommer til at tilbyde er : logo/poster/banner design, Webdesign, CMS-løsninger (joomla & WP) og senere hen udvikling af App til android & iphone.

Hilsen :

Harun Abdullah

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)