Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på ny webshop!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Fra  DH Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer!

Jeg startede kort før nytår min webshop hvor jeg sælger tøjstativer / bøjlestænger fra egen produktion.
Udvalget er stadig begrænset, men jeg regner med at udvide sortimentet med nogle nye modeller her i løbet af årets første måneder. 

Hvis i har tid og lyst ville det være fedt hvis i gad komme med nogle kommentarer på min webshop og eventuelt foreslå hvad jeg kan gøre bedre både med hensyn til brugervenlighed og med hensyn til SEO. En ting der nok hurtigt vil fange jeres opmærksomhed er at jeg kun tager imod Dankort og ikke alle andre tænkelige betalingskort. Det er noget jeg har fokus på og regner da også med at få udvidet til flere kort inden for kort tid. 

Jeg forholdsvis ny i hele denne webshop verden og i vil derfor nok støde på en del begynder fejl!

Min webshop er:

www.Danhanger.dk  


På forhånd tak

Emil Jørgensen 
DanHanger.dk 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Jeg synes nu det er en flot webshop og flot lavet når man tænker på du er ny i brachen.

Det du kunne lave var at ændre din "Call to Action" knapper, så de skiller sig ud og fanger kundernes blik. Dvs. "Læg i kurv" og "Gå til kassen" de knapper du gerne vil have kunderne ser, lav dem f.eks Grønne .. En lille ide :)

Ellers flot webshop, tillykke med den.

Mvh
Martin

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil!

Først og fremmest - Tillykke med din nye webshop! Så er det bare i gang med at få promoveret den!

Jeg vil lade andre om det SEO'en, men fald kun over én ting der "irriterede" mig da jeg var inde på din side.
Og det var din MENU. I min browser (Firefox som jeg p.t. bruger) var der nemlig et lille mellemrum imellem menupunktet og den dropdown der kommer.
Jeg ved ikke om det blot er her, men nu hvor der er et mikro-lille mellemrum, vil denne dropdown LUKKE inden jeg får musen kørt ned til emnerne (Medmindre jeg kører den HURTIGT derned - Hvilket ikke er alle mennesker som gør!)

Hvis det lyder helt russisk det jeg snakker om her, så prøv at tjek dette billede:

Jeg tog lige et kig i dine styles og kan se det er en lille-bitte ting du skal ændre, før at det er godt her:

#header ul.main-nav .dropdown-ie {
    displaynone;
    positionrelative;
    top3px;   <-----------------------
    z-index99;
}
Denne style havde en top på 4px før. Hvis du ændre den til 3px, forsvinder dette drillende mellemrum! :-)

Ha' en fantastisk dag,

Med venlig hilsen
Ken
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

fin shop 

du burde da få lakeret de stænger så de kan fås i farver evt få fat i en autolaker eller endnu bedre et firma der kan pulver lakere noget epoxy lak det holder 

Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Fra  DH Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin: Tak for svaret, er glad for at den ikke ser helt tosset ud i dine øjne.. det er helt sikkert noget jeg skal kigge på så "call to action" knapperne falder kunderne mere i øjnene! Tak for tippet!

Ken: Tak for de pæne ord. Det problem du snakker om er et jeg ikke selv har kunne støde på, har ellers forsøgt i firefox fra flere forskellige pc'er. Men det er da helt sikkert noget jeg lige vil tjekke op på om der er en fejl ved og evt. ændre som du skriver. Tak for tippet!

Jonas: Tak for svaret.. Udgaver i farver er helt sikkert noget jeg har i baghovedet. Som du selv skriver så er det højst sandsynlig pulverlakering jeg skal se på så det er holdbart når bøjler bliver trukket henover.

Fra Haderslev 6100
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din nye webshop, håber at du er godt tilfreds, for den er i hvert fald super godt opbygget.

Derudover synes jeg at din side loadet ekstremt hurtigt og at varerne ser ud til at være i kvalitet.

Du ønskes alt held og lykke frem over, god vind :-)

Vh. 

Nicolai Maron

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Jørgensen - DanHanger.dk:
Som du selv skriver så er det højst sandsynlig pulverlakering jeg skal se på så det er holdbart når bøjler bliver trukket henover.


Pulverlakering vil ikke "skalle" af som maling, MEN bøjlerne vil gøre den øverste del af røret "sort" med tiden, så det skal du nok gøre opmærksom på ved køb (for at undgå utilfredse kunder)

MVH,
en tidligere ansat ved KEE klamp ;-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Rigtig godt skud, specielt som ny.

Et par ting jeg vil foreslå er:

-Søgefeltet skal være noget mere markant og fremtrædende (husk knappen til højre, selvom man kan bruge [enter])
-Hiv produkterne fremad i shoppen, gør dem tilgængelig for kunden. Flere varer på forsiden.
-Gør knapper og andet trykbart mere tydelige

ellers vil jeg bare sige godt arbejde, og fortsæt det endelig 

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot side.
Hvilket system er den lavet I?
Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Fra  DH Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Maron og Magnus Møller: Tak for det, er glad for at du synes om det!  

Blankensteiner: Tak for informationen, det er da noget som jeg lige vil skrive bag øret når jeg skal se på hvilke muligheder for lakering jeg har!  

Martin Jensen: Tak for de pæne ord, jeg kan helt sikkert godt se at produkterne skal fremhæves mere og som et par andre også har påpeget at flere at de "vigtige" knapper skal være mere tydlige. Tak for dit input! 

Erik Aalund: Hej Erik tak for det! Siden er lavet i Shopify

Med venlig hilsen
Emil Jørgensen
 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)