Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dele/fælles lager med andre webshops - (stor)kbh

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi leder efter et større lager end det nuværende, og synes at priserne ofte er lige høje nok. Især på de mindre lokaler. Derfor tænkte jeg om der måske var andre webshops som havde lyst til at leje noget fælles? Fordelene vil udover lavere lejepriser, give mulighed for gode aftaler på emballage, fragt og så nogle hyggelige kollegaer. 

Tanken er at der kombineres kontor og lager, så de deltagende partnere bruger stedet i dagligdagen. En ekstra mulighed kunne være at leje kontorpladser ud til andre iværksættere, så vi fik nogle flere spændende personer ind i bygningen. 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har muligvis noget i Roskilde, hvis det ikke er for langt væk? Kommer dog an på hvor meget lagerplads du har brug for?

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tranberg.

I må gerne låne lidt af vores lager (I Hvidovre) og kan sagtens komme med på vores fragtaftaler.

Du siger bare til Smile

Mvh,

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt jer begge en PM. :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft samme tanke om at finde nogle webshops at slå mig sammen med omkring lagerlokaler, da det er svært at finde lokaler små nok og til en fornuftig pris (400 kr/m2 eller under) i forhold til mit behov.

Nu er jeg først ved at starte op med min webshop, som går i luften den 31. januar og pt. kan jeg have mit varelager herhjemme i 3 lagerreoler. Hvis webshoppen så bliver en succes, så kan jeg begynde at kigge efter et lager et sted i hovedstaden. :)

Men derfor holder jeg alligevel øjne og ører åbne, hvis nu der skulle opstå en god mulighed for et samarbejde lidt tidligere.

Det vil ikke være et lager/kontor, hvor jeg befinder mig hele tiden, da det blot pt. er en sidebeskæftigelse (jeg er stadig selvstændig vognmand som hovedbeskæftigelse). Derfor skal det også være et lager, hvor jeg har fri adgang til om aften til at pakke mine varer. :)

Jeg hører gerne fra folk, hvis de mener, at de har et godt tilbud, der kan være interessant. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadigvæk på udkig, så hvis der nogle firmaer/iværksætter som også mangler et lager og eller kontor - så giv lige lyd. 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bemærkede dette indlæg da jeg søgte under udleje af kælderrum på google

Vi er en ejendom, centralt belligende på Mølle Alle i Valby. Vi har to kælderrum til udlejning, som måske kan dække dit behov. Begge rum kan varieres i størrelse efter behov, da der er mulighed for at inddrage flere rum. Rummenes udformning er dog begrænset af bygningens arkitektur, hvilket betyder at der ikke umiddelbart er mulighed for at nedrive vægge osv. og udvidelsen af arealet består derved i at inddrage flere forskellige rum. 

Der er direkte adgang til kælderrummene fra gaden, via trappeskakter. 

Det ene kælderrum har toilet og vand, ligesom der er strøm i begge rum. Dermed er der mulighed for et lille kontor i det ene lokale. Dette lokale har tidligere været brugt til rum for vicevært/ejendomsservice.

Kælderrummene er som minimum ca. 40 m2 og op til ca. 110 m2

Vægge og gulv kræver knofedt, til gengæld er prisen derefter. Prisen for kælderrummet med toilet er kr. 600,- pr. m2  pr. år. Det øvrige areal udlejes for kr. 400,- pr. m2. pr. år. Priserne er ex. moms. Foreningen er pt. ikke momsregistreret

Du er velkommen til at kontakte os på bestyrelsen@molletoften.dk

Mange hilsener Thomas

molletoften.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg fandt noget tilsvarende det du tilbyder - dog til halv pris - så det slog jeg til. Har dog lidt mere plads end jeg har behov for, så skulle der være en lille iværksætter derude, så tag fat i mig ;-)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Lagerkompagniet Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jamen jeg kan tilbyde både billigt lager, hvor i selv håndtere det, eller rigtig gode priser på pick & pack. Det er faktisk en stor del af det vi laver, og har en lang række webshops som tilsammen nyder godt af meget lave fragt priser.

Tjek www. lagerkompagniet.dk og kontakt mig gerne for et godt tilbud.

Bedste hilsner og held & lykke

Mikkel Bauer

www.lagerkompagniet.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Du glemte vist at læse mit sidste svar... ;-)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)