Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webshop Rapport service

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har i et år haft Webshopindeks.dk kørende, der er en gratis service til webshops. Den sammenligner din webshops data for sidste måned med måneden før. Samtidig sammenlignes der med gennemsnittet for alle de shops der er tilmeldt (også inddelt i shops i samme størrelse og i samme kategori).

NU har jeg så launchet Webshoprapport.dk :) Feedback på den gratis udgave var bl.a. at shop ejerne savnede sammenligning med samme måned året før, fordi der er så meget årstidsudsving. Så den første betalte udgave er fokuseret omkring shoppen med sammenligning af måneden før og samme måned året før. Der er kommentarer ift. data, og derudover links til videoguides, alt efter data. Du kan se eksempel på rapporten her.

Rapporten er prissat til blot 77 kr pr måned. Den sparer tid ift. rapportering, der kommer en overskuelig rapport og tilmed med kommentarer og input.

Jeg vil meget gerne have feedback på rapporten. Er den værd at købe? Hvad kan forbedre den? Noget der med fordel skal tunes, som vil gøre en stor forskel? Nogle ting du er i tvivl om osv. Fyr løs, jeg vil super gerne have input!

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:
NU har jeg så launchet Webshoprapport.dk :)

Det ser godt ud. Jeg kunne godt bruge den til mine webshopklienter der ikke forstår sig på Analytics, men gerne vil følge med.

Var det noget du kunne tænke at have resellere på? 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Det vil helt sikkert være cool hvis konsulenter/bureauer havde lyst til at bruge det til kunder. Jeg har ikke en helt konkret plan ift. resellere, men der er bestemt muligheder.

Fx kan bureauets logo tilføjes rapporten (whitelabel). Eller hvad havde du i tankerne?

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob 

hvad med en sammenligning imellem ens egen shop og de gennemsnit du ser på webshopindeks? 

Det vil give dine kunder en ide om hvor de halter bagud.

Håber at du kan bruge det :-) 

mvh, 

Krestian

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Tak for dit input. Tænker du i de betalte rapporter? For det indgår jo i Webshopindeks allerede. Jeg har holdt det ude af den betalte for ikke at have for mange tal i samme. Og man kan jo bare tilmelde sig den gratis også :) Men tænker du på at integrere dem eller?

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville integrere dem. Jeg tog et hurtigt kig på demorapporten fra webshopindeks.dk, jeg syntes ikke der er for mange tal i den.

Plus det data som er i rapporten fra indekset giver flere pointer webshop ejeren kan arbejde videre med. 

Endelig er jeg vil med dit tip om at øge gns. orderen med en pop-up med relaterede produkter, vi anbefaler den til alle vores kunder her i The Social Digits og det rykker :-)

mvh,

Krestian

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kristian

Jeg tror du er mere vant til tal end gennemsnittet. Det er også sværrere at holde fokus i kommentarerne ,når der er ås mange ting at forholde sig til. Hvad skal vægte højest? Forskellen ift. forrige måned, sidste år eller indekset?

Jeg hører meget gerne input på ovenstående, det er ikke for at "slå ideen i jorden" :) Al feedback er meget velkomment!

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)