Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at produceret Headphones

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Tak for jer. 

Jeg skal hjælpe en kunde med at udvikle et par headphones. Målgruppe: Teens (male). 

Vi er ved at få dem tegnet. 

Spørgsmål: 

1. Hvad er next step?

2. Hvor får vi dem udviklet? 

Nogen der har nogen gode links, kontakter m.m :)

På forhånd tak :)

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bricpro.com kan du finde en bred vifte elektronikfabrikker. På hjemmesiden vil du bl.a. kunne finde fabriksprofiler på et par fabrikker i Kina der producerer headphones. Vi kan godt hjælpe jer i gang med både udvikling og produktion. Du kan enten klikke ind på www.bricpro.com eller sende mig en e-mail på mads@bricpro.com

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

cool - tak - det kigger jeg på :)

Blogger & Tekstforfatter

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Zound Industries kan også hjælpe jer med hele processen og de holder til i Sverige, så det er let at besøge dem! De får dem lavet i Kina og kvaliteten kan I helt selv bestemme samt design..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Kenn 

Tak. Hvor detaljeret skal tegningen være før man kan sætte dem i produktion?

Blogger & Tekstforfatter

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Både det indre og ydre skal være på plads.. Hvis man overlader noget til producenten, så bliver det ikke som man vil have det! Men du skal forvente, at hvis du vil have god kvalitet samt lækkert design, så vil en produktion koste omkring de 2.5 - 3.0 mill., da der er et minimum der skal bestilles hjem på omkring 5.000 styk.

Det kan selvfølgelig gøres billigere, hvis man sænker sine krav til design og kvalitet - men snak med Zound Industries og find ud af, hvad der skal laves!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

cool - tak. 

Blogger & Tekstforfatter

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I vil have let adgang til en lang række producenter, så kan I overveje at tage på en af de store messer, hvor en lang række producenter og mellemhandlere møder op for at lave aftaler.

Det er ikke helt så direkte som de ovenstående forslag, men det kan på en messe være lettere at komme i kontakt med producenter. De vil også kunne vise eksempler på hvad de allerede laver.

Som Kenn skriver, så vil det blive MEGET dyrt, hvis I skal have lavet en høretelefon helt fra bunden. Den praktisk mest smarte måde vil være at finde en producent som allerede laver høretelefoner, og så aftale en modificeret udgave i jeres design, som de måske kan producere i mindre mængder til en fornuftig pris.

CES i Vegas er netop overstået, og var smækfyldt med høretelefonprodcenter. IFA i Berlin til august er et andet oplagt bud, men der er sikkert en masse andre muligheder.

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Mange tak for svar. Jeg har selv tænkt tanken. 

Jeg er lidt ude i den klassiske "tænk hvis de stjæler vores ide". Det er ikke 100% normale headphones. Altså det er det - men det er netop en fed ide for allerede eksisterende headphone firmaer. Jeg har fået lavet fortrolighedskontrakt, men de kan sagtens sige "den vil jeg ikke underskrive" - og så er vi lige vidt. 

Tak for indsigt. 

Blogger & Tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)