Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

modtage dankort, hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for lidt hjælp til min fars forretning - han har solgt sommerplanter i mange år i maj-juni, men har indtil videre ikke haft dankort...

Kan I hjælpe med råd til hvordan han kan komme i gang med at modtage dankort -og hvor dyrt det ca. bliver.

 

Med venlig hilsen

Sussanne

 

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  SEOguden.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal have en indløsningsaftale med NETS samt en betalingsløsning.

Jeg mener at en indløsningsaftale koster 3500,- i oprettelse samt 1000,- pr kort i årligt gebyr. Altså alm dankort + VISA dankort giver et årligt gebyr på 2000,-

Andre må rette mig, hvis jeg husker forkert.

Så skal du have en betalingsløsning, det koster typisk 1-300 kroner om måneden, alt efter hvem du laver en aftale med. Der findes mange udbydere. Flere af dem er her på Amino.

Men jeg vil anbefale dig at vente lidt, hvis du vil spare penge. Jeg har hørt en lille fugl synge om, at der snart kan tilbydes en gratis indløsningsaftale med Euroline, som er en svensk bank, hvor man får præcis det samme som med NETS, det koster bare gratis. 

Jeg går udfra at det er en fysisk forretning? For så dur Paypal ikke. Dankort terminaler osv koster vist også et årligt gebyr.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale dig at snakke med Point, de kan hjælpe dig hele vejen igennem.

Fra Sorø
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  EDGiO Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske du skulle kigge på izettle, det er vidst ret billigt, dog kræver det en iPhone, iPod touch eller ipad...
Www.izettle.com
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres svar - jeg går videre med at undersøge mulighederne.

sussanne

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)