Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om salg af egetudviklet software

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Smile

Jeg har i de sidste på måneder prøvet at udvikle et, efter min mening, super godt stykke software..  Men jeg er rendt ind i et par problemer. 

Jeg havde tænkt mig at lave en freeware version og med tiden en version, som jeg ville tage penge for. 

Jeg har dog et par spørgsmål til alle jer dygtige mennesker. 

1. Jeg skal vel, for at udgive mit software have en slutbrugerlicens aftale(eula) ? er det noget man køber ? eller kan jeg skrive den selv ?

2. Hvis jeg har fundet på et navn til mit software, men kan se at der er et firma med samme navn og har det registreret på et .com domæne, bør jeg så finde på et andet, eller skal jeg bare ignorere det ? 

Jeg håber at I kan hjælpe mig 

Mvh 

Simon Svensson

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle Aminoer ! 

Jeg lige et andet spørgsmål. Til alle jer der sælger jeres eget software, er der noget specielt man skal være opmærksom på, når man udvikler / sælger software ? 

Håber I kan svare på det :)

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Kodoma I/S Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til navnet havde jeg hvertfald fundet på noget andet.. Bliver det ikke for besværligt både ift. SEO og den anden virksomhed?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

1. Omkring en licens bør du nok tale med en advokat.. Du fortæller ikke meget om hvad det er du har udviklet..

2. Find et andet navn.. Med mindre det er din strategi at ligge op ad din konkurrent

:)

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)