Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO firma i Fyns Stiftstidende

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ardenne:

PM

Du skal skrive en Private Message (privat besked) til mig... Det er ikke muligt for mig at sende dig en PM, da du ikke tillader det.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Fra  MelaMedic Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

info@melamedic.com

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Tak for PM :) Det er stort at du gider at bruge din tid på at sende det til mig...

Når det så er sagt: Artiklen er i en betydelig bedre "tone" end hvis det havde været en ekstrabladet-journalist der havde skrevet den... :) Fanden bliver ikke malet på væggen, på samme måde... - Hvis man kan sige det på den måde :) Og direktøren af firmaet får lov til at besvare et par rimeligt "simple" spørgsmål i artiklen...

Egentlig står jeg tilbage med en blandet smag i munden, efter at have læst den... Jeg føler ikke at andre bliver "advaret" ligeså meget som jeg synes de burde... De VAR et af de firmaer jeg hørte om i forbindelse med mit tidligere arbejde, og der var tonen altså en anden end den der kommer til udtryk i artiklen... :)

Anyway, ser fremad... Og håber at virksomheder bliver bedre til at gennemskue denne type "firmaer" - Og på den måde gør det sværere for dem at eksistere... :)

- Tak igen til Kim...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:

Hej Kim,

Tak for PM :) Det er stort at du gider at bruge din tid på at sende det til mig...

Yes Sådanne firmaer skal stoppes http://www.hajnettet.dk/ De har allerede ødelagt en masse i forvejen.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ardenne:
info@melamedic.com

Har sendt mail til dig Wink

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib og Kim

Jeg vil også gerne læse den :)

/allan

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Hej Ib og Kim

Jeg vil også gerne læse den :)

/allan

 

Er sendt

Fra Svendborg
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg også meget gerne!

/Jan

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib!

Jeg kunne også godt tænke mig en PM :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mehmet Aslan:

Hej Kim,

Tak for PM :) Det er stort at du gider at bruge din tid på at sende det til mig...

Når det så er sagt: Artiklen er i en betydelig bedre "tone" end hvis det havde været en ekstrabladet-journalist der havde skrevet den... :) Fanden bliver ikke malet på væggen, på samme måde... - Hvis man kan sige det på den måde :) Og direktøren af firmaet får lov til at besvare et par rimeligt "simple" spørgsmål i artiklen...

Egentlig står jeg tilbage med en blandet smag i munden, efter at have læst den... Jeg føler ikke at andre bliver "advaret" ligeså meget som jeg synes de burde... De VAR et af de firmaer jeg hørte om i forbindelse med mit tidligere arbejde, og der var tonen altså en anden end den der kommer til udtryk i artiklen... :)

Anyway, ser fremad... Og håber at virksomheder bliver bedre til at gennemskue denne type "firmaer" - Og på den måde gør det sværere for dem at eksistere... :)

- Tak igen til Kim...

Vh. Mehmet Aslan

Hey,

Det er tredje gang jeg er blevet kontaktet af en journalist på baggrund af den omtalte virksomhed. Grunden for journalisterne har været at virksomheden jo udføre Black Hat SEO, og det har typisk også været deres store fokuspunkt i deres artikler. Men jeg måtte igen fortælle at det slemme ikke er at de bruger black hat metoder, for det er nemlig kun slemt så snart de ikke helt ved hvad de laver, og ikke mindst kunden ikke bliver informeret om eventuelle risici. (og selvom den pågældende virksomhed, hører under de to kriterier, så mener jeg det er et forkert fokus at tage hver gang) Alle SEO'er bevæger sig en smule ind i black hat verdenen, og nogen er bedre end andre til det, så det måtte jeg bede journalisten om ikke at fokusere på.

Det er jo ikke meningen at alle SEO'er skal rammes, bare fordi en virksomhed ikke kan finde ud af at gøre et ordentligt stykke arbejde.

Det slemme er jo at den pågældende virksomhed binder kunden på hænder og fødder, og gør hvad de kan for at kunden bliver bundet, og ydermere sætter sig selv og potentielt også kunden i et dårligt lys, hvilket i sidste ende kan resulterer i dårligere placeringer for kunden. Ud over det er det slemme jo også at deres arbejde ikke har til formål at forbedre kundens placeringer, men det har til formål at skabe besøgende til kunden. Det kan i sig selv også være fint nok, og så kan man diskutere om det arbejde og de resultater de så skaber er gode nok til prisen.

Når eller hvis samarbejdet med den pågældende virksomhed ophører, så ryger det arbejde kunden har betalt for også, hvilket jeg synes er forkasteligt. og hører ikke til inden for SEO branchen.

Så det er nok derfor du sidder med en blandet smag i munden, og ikke helt kan se hvor slemme de er. Men hovedfokus er nok at hvis man påbegynder et samarbejde med pågældende virksomhed, vil du skulle betale dem til evig tid uden rigtig at vide om arbejdet giver frugt, eller se i øjnene at pengene er spildt. og det budskab synes jeg nu kommer fint frem.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)