Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows 8 vs. Windows 7

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en af de mange, der har Windows 7 med muligheden for at opgradere til Windows 8 for 119,-, hvis dette sker inden udgangen af januar. Men jeg synes jeg har hørt blandede anmeldelser af Windows 8.

Hvad synes I andre iværksættere? Er det værd at opgradere eller er det bedre at holde sig til Windows 7? Smile

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benyttede mig også af opgraderingen for 119,-

Jeg er meget begejstret for win8. Men ja, der er meget blandede følelser omkring det nye i win8. Jeg tror det er en smagssag.

Hvis du synes intet nyt er godt nyt, skal du nok beholde win7 :) Når det er sagt skal du dog vide, at næsten alt er ved det gamle, når du vælger at åbne det klassiske skrivebord. Det er bare metro-GUI'en i stedet for en startknap.

/Morten

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du en iværksætter der synes om IT, så er det bare at opgradere - NU. Det giver et stort indblik af hvor verdenen er på vej hen, og hvor den har været på vej hen i lang tid.

Jeg har været på Windows 8 i en måneds tid, og kigger absolut ikke tilbage.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det også sådan at hvis du er tilfreds med det du har synes jeg det er svært at komme med gode argumenter for at upgradere. Jeg regner med at fortsætte med Win 7 på min arbejdscomputer indtil jeg enten udskifter den eller få lavet noget som får den til at opføre sig underligt.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Foretrækker Windows 7 fremfor Windows 8. Måske ændrer det sig hvis man har vænnet sig til Win8 men jeg synes bare at det er for tablet-baseret til at virke ordenligt på en computer. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opgradere for 3 måneder siden, har lige brugt dagen i går på at ligge WIN 7 ind igen.

99% af alle de programmer jeg bruger, findes ikke som app også skal der hentes en desktop version. Findes de som app, mangler der funktioner eller muligheder.

Så det er muligt at det er fremtiden... men så ses vi om 5 år, når WIN8 app er blevet voksen :)

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har selv opgraderet til windows 8 og er faktisk meget imponeret, den er en del hurtigere end windows 7. og det med at den virker også på tablet er rigtig nok, men jeg har slettet de fleste widgets i den og installeret desktop udgaver af eks. skype. Men jeg kan godt se alle de smarte funktioner i metro på sigt. eks. at man kan se RSS feeds og læse sin mail uden at skulle åbne et program. Det er jo bare en form for inaktive ikoner. Det kommer nok på sigt men ved at opgradere er man jo med på bølgen og klar til det når det kommer. 

Mvh. 
Jesper 

Mvh.

Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb din licens for de 119 kr, så har du den da til når du engang vil opgradere 

for det bliver snart meget dyrt op opgradere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)