Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af restlager

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal til at starte en ny hjemmeside og vil høre, om der er nogen der ligger inde med nogle fine tøj, sko ell acc rester. Det skal helst være mærker som Rosemunde, Pieszak, Interdee, diesel, Won Hundred, Billi bi, Mou, Modstrøm, ESSIE, Nilens jord mm

Håber, at I har nogle kontakter, som I vil dele.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er ved at afvikle min butik og har derfor et restvare lager som jeg gerne vil af med.

Det drejer sig hovedsalig om moderigtige jeans, fra et dansk mærke som hedder We Love Jeans (www.welovejeans.dk)

Udsalgspriserne ligger på 699-899kr og modellerne er fra 2012, samt helt nye styles fra 2013 som er blevet leveret sidste fredag til alle butikker. Desuden er der mange basic styles.

Jeg har også nogle kjoler fra By Groth fra 2012 med udsalgspriser mellem 999-1399kr. (www.bygroth) men det er hovedsalig jeansene jeg gerne vil af med, da det er dem jeg har flest af.

Bukser 56 par
Kjoler 24 stk.

Kunne det have interesse?

M.Soelberg Skype-Wink

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:-)

Mange tak for din besked:-) Jeg kunne godt være interesseret i disse bukser, hvis du har dem?

Har du også basic toppe? Vil gerne se billeder af kjolerne:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler Diesel varer, så kan vi købe dem direkte fra Italien. Det vil dog være "last season" varer, dvs 2010-2011-2012 varer (primært 2010-2011 pt, da vi er tidligt i 2013 endnu)...

Men smid en PB, hvis det har interesse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

juliebr:
Skal til at starte en ny hjemmeside og vil høre, om der er nogen der ligger inde med nogle fine tøj, sko ell acc rester. Det skal helst være mærker som Rosemunde, Pieszak, Interdee, diesel, Won Hundred, Billi bi, Mou, Modstrøm, ESSIE, Nilens jord mm

Håber, at I har nogle kontakter, som I vil dele.

Hej Julie,

Du kan prøve at kigge på vores hjemmeside og se hvad vi distribuere.
Vi søger stadig forhandlere, så vi vil rigtig gerne i kontakt med så mange som muligt :-)

Her er det etui vi forhandler (jeg kan sende dig flere billeder, med mere information hvis ønsket):

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

tak for svar. De 2 styles har jeg desværre ikke. Jeg har følgene:

Capri Cheetah i følgende farver: wallnut, citrus, coral

Så har jeg basic Carmen i: Mid blue stone, grey

Celine Milky (de blå/hvid stribede på forsiden)
Capri ZigZag Dewkist

Derud over har jeg fra sidste år capri solid Fusion og Coral (farverne snyder lidt på billedet, de er mere turkisgrønne og koralfarvet)

Jeg har ingen basic toppe. Kan jeg ikke få din mail, så kan jeg sende billeder af kjolerne derpå

M.Soelberg Skype-Wink

Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. jeg har masser af fine ting: Tøj fra MAPP og Sofie-Louise, smykker fra Seasons og sko fra rose. Skriv til mig hvis du er interesseret på ch@m-comp.dk. Jeg vil sælge alle sko, smykker og MAPP tøj for samlet 30.000 kr.

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Malene:-) tak for billeder.. Min mail er julieritmann@hotmail.com
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)