Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side i luften idag, kom gerne med en masse feedback:)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  www.Lavprisklinker.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peterzen-

49 kr er ikke afskrækkende for kunder der skal købe den type varer, og egentlig bliver fragten kun dyrere for os jo mere de køber, det er kun for at afspejle en god service.

Fedt at høre positivt om navigationen, det er nemlig det jeg selv kan, og ikke grafik, hvis det skulle overraske nogen:)

Keep op de gode observationer.

Fra Viborg
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide de gule klinker, men ville nok have haft dem som hele baggrunden HVIS de skulle være der.

Det neon grønne ville jeg nok skifte ud med noget mere neutral - eller knapper i samme gule som klinkerne men med en tynd sort ramme omkring.

Man kan godt se siden ikke bærer præg af en "grafisk hånd" :)

Men efter selv at have siddet med webshops, ved jeg godt hvor stort et arbejde det er.

Hvad er siden lavet udfra?

Laver selv Prestashops

Men sig til hvis der er brug for ændring på det Grafiske på et tidspunkt. Alt ligefra generelt design til diverse evt. reklamebannere på siden osv.

Er gået igang med en shop til mig selv der er bygget op udfra en default Prestashop (ikke en template):

markdesign.dk

Dog ikke færdig endnu

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Synes også billederne med dette rødlige, mørke skær er skidt. Så på den igen. Alle kender en fotograf med lidt udstyr der kan gøre det mange gange bedre.

Tror i vil henvende jer lidt til folk der selv kunne finde på at lægge fliserne, og med dens slags folk, så må jeres eks LIP priser altså ikke ligge der. Det kræver bare et hvaaaa, i det lokale byggemarked, og wupti har man selv købt det billigere. 

Mvh

Jacob

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er meget firkantet og begrænset. Der burde være mere liv, måske nogle call to action knapper, som kunderne kunne lokkes med.

Et lækkert logo vil også gøre meget forskel.

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)