Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på logo

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad dit firma præcist går ud på, men jeg vil da bestemt tro det er noget med legetøj.

Det er meget fint, men umiddelbart minder det mig om noget jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Apropos navnet, så er det meget godt fundet på hvis det er legetøj. Men lidt accent kan man godt få LyToy til at lyde som legetøj.

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

PhilipWilson:

Nu ved jeg ikke hvad dit firma præcist går ud på, men jeg vil da bestemt tro det er noget med legetøj.

Det er meget fint, men umiddelbart minder det mig om noget jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Apropos navnet, så er det meget godt fundet på hvis det er legetøj. Men lidt accent kan man godt få LyToy til at lyde som legetøj.

Det er i legetøjsbranchen, ja. Vi har kigget lidt på de legetøjsfirmaer, der eksisterer, samt tegnefilmslogoer - Sådan noget som Toy Story-logoet tiltalte i hvert fald mig, da den udkom (og jeg kun var et par år gammel). Der er inspiration fra mange forskellige steder.

Jeg er ret glad for navnet, for som du siger, så kan det lyde som "legetøj", så det både kan udtales på dansk og på engelsk.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke kun om det er på min iMac, men synes ikke kvaliteten af billedet er helt i top, kan det passe? :) 

Ellers tror jeg, at selve logoet er fint til legetøj :) 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Nielsen:

Ved ikke kun om det er på min iMac, men synes ikke kvaliteten af billedet er helt i top, kan det passe? :) 

Ellers tror jeg, at selve logoet er fint til legetøj :) 

Det er fordi, jeg har været nødt til at ændre billedets baggrund efter at have fået tilsendt det, da baggrunden var transperant og derfor så fjollet ud, da jeg uploadede det.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

At ændre baggrunden af et transparent billede sikkert i PNG format vil ikke ødelægge kvalitet af logoet.  Er logoet udviklet i vektor eller bitmap?

Personligt er logoet ikke lige meget, det virker en kende for fladt..

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er slet ikke godt nok det der.

Har du betalt penge for det? Må man spørge hvor meget?

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altså bare et udkast til et logo - Jeg har selv en liste over ting, der skal ændres, men jeg vil gerne have andres øjne på det, så jeg kan få neutrale personer til at se det.

Ang. kvaliteten, så er det tilsendt i png-format med transperant baggrund til mig og derefter redigeret af mig til at have hvid baggrund. Mit redigeringsprogram (et gratis til Mac) har åbenbart gjort kvaliteten elendig, men det burde ikke have nogen betydning for at man kan sige, om det i god kvalitet ser godt ud eller ej, da det kun er to farver, der er brugt.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syns den mangler den blå farve, som også er en typisk legefarve,
og den kan jo passende ramme teksten ind

 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lige en mere med 4 x runde hjørner

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)