Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på logo

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettina Skindstad Ebert:

Hej Patrick

Logoet er lidt for gammeldags, synes jeg. Ikke, at der skal være gradiens og en masse skyggeeffekter i et logo – tværtimod. Men farverne er så traditionelle og skrifttypen så tegneserienormal, at det hele bare bliver for flat.

Nu ved jeg ikke hvor ambitiøs du er, men har du råd, så få en professionel til at lave et logo til dig. Og en professionel, er IKKE en der tager 500 kr for tet logo – det tager nemlig mere end en halv time at udvikle og tegne et godt logo :)

Men lyder spændende at du bevæger dig ind på legetøjsmarkedet :) Go vind!

Mvh Bettina

Hej Bettina,

Tak for den konstruktive kritik.

Som sagt er det stadig bare udkast - Vi er stadig ved at finde ud af, hvordan stilen eksakt skal være.

Ham der laver logoet, er en af mine gode venner, som har et webbureau, hvilket han lever af. Dog er grafik ikke hans primære forretning, hvilket er årsagen til det måske knap så professionelle look, men endnu en gang vil jeg gøre opmærksom på, at det er et udkast.

Jeg har tænkt mig, når jeg ved præcis hvilken stil, det skal være, at få en professionel til at tage sig af opgaven. Det er selvfølgelig meget, meget vigtigt, at logoet signalerer den kvalitet, som min virksomhed skal gøre. 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Patrick

Man skal jo starte et sted - og det er rigtig vigtigt at gøre sig nogle tanker om, hvad man vil signalere og det er også fint at få nogle kommentarer med her på vejen.

Jeg tænkte på, at hvis du skal producere legetøj, kunne det måske være en god ide, at det endelige logo også fungerer meget lille, så det kan præges ned i legetøjet. Og er det fx. tøjbamser skal det helst kunne se pænt ud på en vævet etiket også.

Mvh Bettina

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Bettina,

Jeg sætter stor pris på jeres kommentarer; Det hele hjælper med at finde ud af, hvad folk finder tiltalende og samtidig stemmer overens med det image, vi vil have.

Jeg skal ikke producere legetøj, men har derimod fundet en produktgruppe, der er meget svær at finde i Danmark, men som trives i stor udstrækning i USA

Når det så er sagt, så er det selvfølgelig vigtigt, at logoet fungerer i lille format uanset om det skal væves i en etiket eller ej, så det skal selvfølgelig også tages i betragning.

Mange tak for dine input. 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Det er rigtigt, han siger nemlig at han vil levere en AI fil, og det er derfor det undrer mig at han siger at han har "traced" det i illustrator.

- Hvis han har brugt pen-tool, så kunne han da lige så godt have lavet det i illustrator fra starten af.

Men nu skal det ikke blive til en hel diskution haha

Oh - det er ikke mig der har lavet den første der blev lagt op,

og jeg kopierede den første som patrick lagde op, og den var i png/jpg format.

Jeg har kun lavet blå + hvid - tilføjelse

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)