Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set i 3 måneder for kun kr. 100,00

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

- Har du en ny side du mangler besøgende på?

- Kunne du tænke dig at få bredt et budskab ud til den danske befolkning?

Hvorfor så ikke få 3 måneders annoncering for kun kr. 100,00 ex. moms. Har en pointside, med et godt publikum, der aktivt deltager på siden og benytter kampagnerne. Særligt klik kampagner er populære, hvilke er den type du byder ind på her.

I hele 3 måneder fra 1. februar 2013 kan du få muligheden for, at få flere klik ind på din side, og muligvis også skabe yderligere salg.

Siden har omkring 2200 medlemmer, hvoraf rigtig mange er aktive brugere hver måned. Medlemmerne er fra 15 år og opefter. Der udsendes engang imellem nyhedsbreve, hvori der også vil blive gjort opmærksom på din kampagne. Det øger interessen og dermed også aktiviteten.

Hvis du er interesseret, så send mig en PM herinde, og jeg vil kontakte dig med svar på eventuelt yderligere spørgsmål. Undgå venligst at belaste indlægget her med beskeder - al henvendelse bedes anført i en PM. Big Smile

Hvilken side der er tale om, oplyses i en PM. Siden har et dagligt besøgstal på mellem 80 - 100. Alt det kræver fra dig er et henvisningslink samt et banner i størrelsen 125x125 pxl.

På forhånd tak

 

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du 80-100 besøgende pr dag. Er det muligt at du kan vise tal på fra analytics eller andre sider?

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Judith

Jeg ville super gerne, men Analytics har desværre ikke fungeret på siden i nogen tid, hvilket der arbejdes på at finde en løsning til. Tallene er estimeret ud fra tidligere iagttagelser, hvilket jeg formoder stadig er pålidelige, da jeg ikke oplever mindre aktivitet på og til siden end førhen. Det skal dog siges, at aktiviteten selvfølgelig svinger afhængig af ugedag - besøgstallet er generelt højere i weekender og på helligdage end det er på hverdage.

Håber det besvarede dit spørgsmål, ellers er du altid velkommen til at sende mig en PM Smile

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig at give indlægget her et lille skub ifm. weekenden Smile Der er stadig ledige "slots" tilbage, hvis du ønsker billig annoncering i 3 måneder.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Et sidste "bump" i denne annonceringsomgang Smile

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)