Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksklusiv+ i Danske Bank

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har netop haft mulighed for at se et Danske Bank eksklusiv+ VISA/dankort.

Det er en god del mere mørkeblåt end deres normal VISA/dankort - og så er logoet lavet i en fin metallic.

I den forbindelse tænkte jeg om alle deres kundegrupper får et forskelligt designet VISA/dankort - og om det jeg får som basiskunde vil være skriggult med sort gitter og teksten: "PAS PÅ" i store røde bogstaver?

/anders

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Nielsen:

Hej,

Har netop haft mulighed for at se et Danske Bank eksklusiv+ VISA/dankort.

Det er en god del mere mørkeblåt end deres normal VISA/dankort - og så er logoet lavet i en fin metallic.

I den forbindelse tænkte jeg om alle deres kundegrupper får et forskelligt designet VISA/dankort - og om det jeg får som basiskunde vil være skriggult med sort gitter og teksten: "PAS PÅ" i store røde bogstaver?

/anders

Jeg har lige fået et meget elegant sølvfarvet visa/dankort fra min bank (Diba) ... nu overvejer jeg jo allerede efter dit indlæg hvorfor det ikke var guldfarvet :-)

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit visa/dankort er sort men min bank tilbyder også at jeg kan designe et selv gratis :)

Mvh.

Jesper

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46492
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Visa kort troede jeg altid var temmeligt standard farve - med mindre den enkelte bank valgte noget specielt, eller de som tillader man selv mod betaling designer.

Derimod ved jeg at mastercard jo i farven kan signalere noget tydeligt - i stil med eurobonus standard, sølv og guld - på samme måde Guldmaster - og for nogle banker f.eks. kulsort masterkort til private banking kunder, hvor det så i master ikke bare er et farvespørgsmål men om rettigheder og goder, trække langt flere penge pr transaktion, rejseforsikring, for nogle kort uanset rejsen er bestilt via kortet eller ej, gratis loungeadgange, personlig butlertjeneste der kan bestille hotel og restaurant rundt i verdenen osv

Jeg troede bare ikke der var flere klasser visa kort faktisk - men nok forskellige farver. Har I forskellige rettigheder på de anderledes farvede Visa kort?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vist ikke rigtigt nogle forskel udover at Eksklusiv+ kunder ikke skal betale abonnement.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I min forrige bank havde jeg et platinlignende kort - EIK-Bank (Den gik konkurs)

Mit nuværende kort er sort - FinansBanken Spar Lolland, som overtog EIK-Bank. Og de gik så konkurs i dag. Sad

Og så er det ikke en gang LØWN

Nu bliver jeg så overtaget af Jyske Bank. Så må jeg jo se om jeg også kan køre dem ned Wink

Mvh. John.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe god tråd :-)
Der går rygter om at der findes et særligt "Black" mastercard for de ustyrligt rige, som giver ret vilde privilegier.

Nogen der ved om det er en myte, eller om den er god nok? 

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du på det sorte American Express?

Der har hvad man kan kalde temmelig god kredit...

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper det er helt rigtig det sorte kort findes og ja du skal have lidt penge på lommen og en minimum indtægt før du kan få det men kortet hedder Centurion og mener at i danmark er det kun Danske bank der udgiver dem for American Express og mener kravet er at du bruger mere end 250.000$ om året på det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Centurion_Card

Der er en række danskere der også har det og der iblandt vores kronprins men jeg kan oplyse at der er et eller 2 kort i verden der slår det eksklusivitet men jeg vil prøve at se om jeg kan huske hvad de hedder men kan da prøve at finde ud af det..

/Lars

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Om man skal være ustyrelig  rig ved jeg ikke. Men man skal have en del på kontoen.

Jeg har et sort mastercard udstedt af danske bank Norge det hedder world elite.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)