Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en haj...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Til udarbejdelse af en ny netshop har jeg brug for en "haj" til oversætning af en "kort" tekst fra engelsk til dansk på 814 ord. Da jeg allerede nu ved, at der vil komme andre tekster ønsker jeg et fastsamarbejde med en person, der har den rette forståelse for sproget i teksterne således at teksterne kan blive mere interessante og sælgende. Derfor vil jeg gerne høre fra personer der oversætter pr. ord mht. pris og samtidig, vil/kan tilbyde oversætning af den 1. tekst, som en prøve tekst for, at se om den rette forståelse er der. Mvh. Henrik

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Kodoma I/S Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en PM! Vil gerne give det et go :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Hos Tekstspot.dk oversætter vi gerne både din nuværende og samtlige dine kommende tekster.

Men vi tilbyder desværre ikke gratis arbejde.

Hvis du finder det rimeligt, at man skal arbejde gratis for hinanden, er du velkommen til at sende os et par flasker vin og noget chokolade.
Jeg bruger jævnligt vin og chokolade, og vil gerne have en fast samarbejdspartner på dette område.
Hvis jeg kan lide det vin og chokolade, som du sender, vil jeg måske bestille noget mere senere.

De foregående linjer er selvfølgelig ikke seriøst ment.
Selvfølgelig stoler jeg på, at din vin og din chokolade er helt i orden.
Hvis du også stoler på, at Tekstspots oversættelser er helt i orden, så er du meget velkommen til at bestille oversættelse på kontakt@tekstspot.dk.


Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans

Det er helt normalt indenfor en lang række brancher, at man starter med at bevise sit værd inden man får en volumenforretning. I mange tilfælde, så kan dette være en testcase (som denne), en prøveperiode eller andet så man ikke binder sig på hænder og fødder.

Jeg har selv benyttet mig af denne metode flere gange som indkøber og som sælger har jeg gjort det et utal af gange. Så det er en helt normal fremgangsmåde.

Al ære og respekt for, at du ønsker gratis chokolade, men det er en kende useriøst. 

Mvh Thomas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas L.:

Hej Hans

Det er helt normalt indenfor en lang række brancher, at man starter med at bevise sit værd inden man får en volumenforretning. I mange tilfælde, så kan dette være en testcase (som denne), en prøveperiode eller andet så man ikke binder sig på hænder og fødder.

Jeg har selv benyttet mig af denne metode flere gange som indkøber og som sælger har jeg gjort det et utal af gange. Så det er en helt normal fremgangsmåde.

Al ære og respekt for, at du ønsker gratis chokolade, men det er en kende useriøst. 

Mvh Thomas

Ja, det er useriøst at ønske sig gratis chokolade.

Det er også useriøst at ønske gratis oversættelse.

Der er jo netop ikke tale om en volumensag, men om 814 ord, og så nogle flere opgaver, hvis alt går som forventet.

Hvis der var tale om en ordre på 81400 ord, ville jeg godt med til at drøfte rimeligheden af lige at give den et skud på de 814 ord, så kunden kunne se kvaliteten. 

Nå, fred med det.
Jeg kan jo bare lukke ægget, når jeg ikke kan leve op til udbyderens krav - jeg beklager, at jeg har taget plads i tråden.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nå, jeg måtte ikke kritisere en af guderne på Amino.

Jeg skynder mig at sende 10 bakker chokolade og et par tønder vin. Undskyld, undskyld, undskyld. 

Nej, vent... Jeg logger bare af og lader være med at skrive herinde, så amøberne kan lege deres små gudelege. Der er heldigvis andre steder på internettet, hvor man bliver bedømt på det man siger og ikke hvorvidt man nu er en af de 20-30 halvguder.

Adios. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas L.:
Nå, jeg måtte ikke kritisere en af guderne på Amino.

Hvis det er mig, du kalder en gud, er du helt galt på den.
Hvis du tror, du ikke må kritisere mig, er du også helt galt på den.
Men du må altså ikke forvente, at jeg ikke svarer på kritikken.

Venlig hilsen

Hans 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Thomas L.:
Nå, jeg måtte ikke kritisere en af guderne på Amino.

Hvis det er mig, du kalder en gud, er du helt galt på den.
Hvis du tror, du ikke må kritisere mig, er du også helt galt på den.
Men du må altså ikke forvente, at jeg ikke svarer på kritikken.

Venlig hilsen

Hans 

Jeg har faktisk ikke lyst til at kritisere dig.

Men, jeg kunne måske godt tænke mig at lære din taktik at kende.

For, hvis det var mig det stod i sådan en situation, så ville jeg promte sende tre tekster afsted til Henrik, også selvom han kun bad om éen.

Éen almindelig tekst, éen god tekst og så en supersælger tekst. 

Jeg tror på at det er godt at give mere til folk, end de rent faktisk beder om, og samtidige kan de også se forskellen på kvaliten af de tre tekster.

Jeg ville ikke uden videre ødsle om mig med min tid, men jeg ville i dette tilfælde mene at jeg sagtens turde løbe en evt risiko - det væreste er vel at man spilder nogen timer / et par tusind kroner.

Men, som jeg ser det, så kan gevinsten være temlig høj i sidste ende, da Henrik kommer fra "FirmagaveXperten", og har jævnligt kontakt med firmaer, og det kan jo godt være at nogen firma-chefer spøger ind til om Henrik skriver de tekster selv, og ærlige mennesker lyver jo ikke - og så bliver man måske anbefalet.

Men, jeg har selvfølig stor forståelse for at du ikke vil afslørere dine tricks.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Her er jeg på linje med Hans - jeg foretrækker at give mine betalende kunder noget "ekstra" - hvis jeg skulle overveje at tilbyde noget gratis for at kapre nye kunder, så skulle jeg være i en situation, hvor min ordrebog var tom. Men når den er fuld, hvorfor så bruge tid på at arbejde gratis?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At be om referencer ville jo være relevant og fornuftigt.

At be om en gratis tekst til hvad - måske omkring dkk 400,- er efter min mening usmageligt, og udnyttelse af en kedelig jobsituation for mange mennesker pt.

Desværre er det helt i tråd med hvad jeg ser dagligt.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)