Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du mangler mig som elev!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer. Der er en af jer derude der står og mangler mig som IT-Supporter elev! Du ved det måske bare ikke endnu.. Lad mig fortælle dig hvorfor det er mig du mangler :-)

Jeg har fuldført mit grundforløb som IT Supporter d. 21 December 2012, og jeg står uden læreplads. Jeg afsluttede med to flotte 7 taller med pil op ifølge den nye skala. Så det er jeg tilfreds med. Jeg har søgt læreplads som en sindssyg, men det har ikke båret frugt.

Jeg bor i 6000 Kolding, og er lige fyldt 18 år, og får mit kørekort engang i februar/starten af Marts, så til den tid bliver kørsel intet problem. Derudover er jeg sprængt fuld af ideer. Jeg er lige pt. Igang med min webshop, og kan nok sagtens bidrage med nye innovative ideer til dit firma. Hvis du vil høre nærmere, så kan jeg sende et CV :-) 

Hvorfor skal du så vælge mig?

Det skal du fordi jeg altid er glad, smilende, et godt menneske, god med mine hænder, ved en masse om IT, lærenem, altid klædt pænt på, flink, har altid nye ideer, aldrig syg, stabil, møder altid til tiden, ikke genert, elsker at snakke med kunder, og elsker at arbejde hårdt.

Det var så derfor :-)

Lad mig høre fra dig når du er interesseret. 

Mvh Mikkel Thomhav

Tlf.: 26 74 42 27

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Generelt rigtig godt initiativ, fint med noget initiativ.

Hvis du ønsker at reklamere for dig selv, så bør du nok gøre www.billigeservere.dk færdig, eller lade være med at linke til det.

 Du ønskes alt mulig held og lykke med dit nye job.

 

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Ja ang. Billigeservere.dk
Har du ret. Havde jeg ikke lige set.

Det er er gammelt projekt der er lagt Åå hylden.


Fortsat god aften :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)