Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil Pinterest gøre en forskel for min virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  brugbarhed.nu Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at høre, hvor mange herinde der bruger Pinterest og synes, de får noget ud af det.

Vi designer hjemmesider og tryksager, så på den måde kan vi jo godt lægge nogle designs på Pinterest som reklame, men er det det, der er meningen? Eller er det mere et hygge-inspirationssted?

VH Trine

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Jeg tror mest pinterest er et hygge-inspirationssted, som du nævner. Når det så er sagt, så skader det jo aldrig at være tilstede flere steder. Det kan være i er heldige og bliver set af potentielle kunder. Det kan være i er dygtige og kreative, og jeres hjemmesidedesigns og tryksager spreder sig ved egen kraft.

Gør det nemt for dig selv. Du kan relativt nemt binde twitter, pinterest og facebook sammen, og derigennem spare dig for en masse tid ved at uploade det samme flere steder. Der står guides til det rundt omkring på siderne. God fornøjelse.

Mvh

Jesper

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv taget tjenesten i brug, det er dog fremtiden der vil vise om det er det værd :)

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et hygge-sted.. Præcis ligesom Facebook! ;-)

- Det handler bare om at bruge det ordentlig, så kan du sagtens hente penge på det.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)