Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er altid i tvivl, om det nu er godt nok.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har lavet en ny hjemmeside, jeg har sådan set været færdig med den et stykke tid, men kommer hele tiden i tvivl om det nu er godt nok  det der er lavet og om der er nok produkter, så nu har jeg besluttet mig for at lade det være op til mine kære med amino folk. Så jeg vil meget gerne høre jeres mennning. Kig forbi energiganten.dk og tilhørende blog   

Vh

Tim

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er skam fint nok i sig selv, det som jeg ikke bryder mig om, er de gennemgående 5 reklamer som er på hver eneste side..

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim!

Det problem kender de aller fleste til, men husk på at din side aldrig bliver færdig. Test og optimer, hele tiden. Den bliver ikke færdig, kun bedre og bedre!

Jeg vil give Judith ret, de reklamer er pænt forstyrende. Har som sådan ikke det store imod reklamer, men dine tager bare rigtig meget fokus.

Tror du vil få noget ud af at informere brugeren med det samme, via tekst eller video, på forsiden hvad vedkommende skal/kan på din side. Kan se du allerede har et afsnit øverst med videoassistance, så måske der er et par videoer på vej?

Udover det har du både livechat på og mulighed for facebook-kommentarer hvilket er klare plusser. Din blog er fyldt med kød så vent ikke på den bliver perfekt, start nu og arbejd løbende med den!

Håber du kan bruge det til noget!

De bedste hilsner,

Casper

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg har fjernet dem :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)