Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Esource og de andre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brug for nogle wholesale steder (www.adresse :-) ), hvor jeg kan kigge mig lidt omkring. Det skal helst være indenfor EU.
Men Esources og en anden side der var nævnt herinde, koster jo en del, hvis man bare lige skal kigge.. Er der nogle gode steder, der ik er helt så dyre, eller endda gratis?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg har også selv igennem længere tid ledt efter forskellige wholesalers. Og efter at have tilmeldt mig flere wholesale kataloger, så har jeg lært at man skal være på vagt, da det ikke er alle wholesalers som udgiver sig for at være det, som også er ægte. Derimod kan du næsten være sikker på at dem der står i esources kataloget er. Man kan sige at det er denne garanti man betaler for.

Jeg er medlem af esources på den engelske side, så hvis du siger mere specifikt hvad du søger, så vil jeg gerne prøve at finde nogle engelske wholesalers til dig inde på esources.

For mere internationale sider(ikke EU, men amerikanske wholesalers som også forsender internationalt) kan jeg til en vis grad anbefale Salehoo.com, men især worldwidebrands.com. Worldwidebrands er det bedste af det bedste, de er geniale.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak. Jeg har nu selv oprettet mig på Esources.. Det er nu meget hyggeligt :-)
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du til wholesalers sites i Tyskland?

Mvh.
Anders Yde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)