Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JATAK! Vil hjælpe unge iværksættere og virksomheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  JATAK Entertainment Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

JATAK! ( www.ja-tak.dk ) Vil hjælpe iværksættere og virksomheder med at komme ud til de danske forbrugere for en minimums af en reklame pris!

Det er svært at komme ud i rampelyset, som ny iværksætter eller med en nyopstartet virksomhed, hvor budgettet er småt.
Reklame & markedsføring er noget af det dyreste, og det vil ja-tak.dk lave om på.

JATAK! Er en konkurrence portal med over 1.500 unikke deltagere og besøgende hver dag.

Normalt koster det penge at få opstartet en konkurrence, hos en konkurrence-udbyder.
Der er f.eks. konkurrence-leje pr. døgn og i de fleste tilfælde også yderlige gebyr i form af opstarts og oprettelse gebyr .

Hos JATAK! er det 100% GRATIS for virksomheder at blive partner
For at få oprettet en konkurrence, Skal du, som virksomhed selv betale for præmien, og det er dét!
INGEN oprettelse gebyr, INGEN konkurrence-leje, INGEN binding - kort sagt INGENTING!
Præmien, som skal uddeles (Du vælger HELT selv hvad præmien skal være blot den har en markedsværdi på over 200 KR.)
Du bestemmer selv hvor lang tid konkurrencen skal løbe over, dog kan konkurrencen max. Have et konkurrence-forløb på 30 dage.

Hvad har jeg af muligheder på JATAK!?
Når du er partner hos JATAK! Får du egen virksomheds log-ind, hvor du kan ændre din virksomheds logo og virksomheds beskrivelse med evt. link til hjemmeside, eller hvad nu ønsket måtte være med denne tekst.

Hvad giver det mig og min virksomhed at oprette en konkurrence på ja-tak.dk?
JATAK! Er en hurtig voksende konkurrence portal, og har har en bred vifte af forbrugere med over 1500 unikke deltagere og besøgende HVER dag og over 10.000 sidevisninger dagligt (seneste data fra google analytics) disse data ser vi kraftig voksende for hver dag

Dette gør at din virksomhed vil blive set af et stort antal forbrugere dagligt, til en MINIMUMS pris!

Alderen på deltagerne er mellem 18-65 år og er ligelig fordelt på mænd og kvinder.
Ved at oprette en konkurrence, vil din firmabeskrivelse og logo blive vidst for hver gang en vil deltage i den konkurrence, som din virksomhed sponsere.

For at søge om partnerskab skal du blot udfylde denne formular på ja-tak.dk.

http://ja-tak.dk/partner-ansøgnings-skema

Ellers kan vi kontakes på kontakt@ja-tak.dk
I meget velkomne til at skrive kommentar, Ris eller Ros i dette indlæg

//Dennis Møller Christiansen
Ejer og stifter af JATAK Entertainment

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

"Portal for unge"

Jeg tjekkede dit site lidt ud, du skal være 18 år for at deltage i vilkårene.

det skal du nok IKKE regne med folk er, og du skal nok hellere ikke regne med mange med over +18 der  er på dit site og du reklamere med

"TOP SWAG" portal
Vil bare lige sige, ordet "swag" er "dræbt" nu og det ikke længere fedt at sige hellere høre på.
Gør det mere tydeligt at man skal være over 18 år, f.eks som deltag knappen skal måske hedder istedet

"Jeg er over 18 år, og vil deltage i konkurrencen" 

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  JATAK Entertainment Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Tak for dit indlæg og din mening til det.
Ang. aldersgrænsen, har vi har hermed valgt og fjerne den. da vi ikke har noget med penge præmier at gøre.

Angående med "TOP SWAG" mener vi ikke at teksten, som står på siden skal være med på den "hotte" trend over nye ord unge siger- men tværtimod skal ordene være en genkendelses faktor.

Jeg takker for din ris & ros, dejligt med noget konstruktiv kritik :D

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ideen er meget god, og så skal du lave noget SEO kan jeg se det vil måske hjælpe lidt
og så kontakt ham der ejer domænet jatak.dk og måske købe det fordi mange tror at jatak og ja-tak er det samme. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok side, men der er et par ting, som kan/bør rettes.

 

I logoet, bør "Vinder portal" bør være i et ord - eller i det mindste med bindestreg "Vinder-portal". Jeg ville også have lavet bindestreg i logoets "Jatak" sådan at det er samme skrivemåde som i din url.

Der er faktisk mange steder hvor der står "jatak" - jeg tror det ville være en fordel med "Ja-Tak"

 

Siden loader langsomt og hver anden gang, så får jeg bare det øverste af siden frem.

Det tog lidt tid for jeg forstod hvad "lodder slettes efter en time" egentlig betød. Da jeg fandt ud af det, tænkte jeg, at jeg ikke har chance til at vinde, fordi der sikkert er nogle tweens, som skaffer sig 10 lodder hver time i de 30 dage konkurrancen løber.
Hvis du vil have en brugergruppe som er 20+ år, så tror jeg at du skal ændre reglerne. Men, det kan du jo teste.

 

Held og lykke med siden.

 

- Søren.

 

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  JATAK Entertainment Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med logoet vil jeg tage til efterretning. men det med vinder portal skal rettes til vinderportal. takker for dit skarpe øje

Det med siden, loader langsomt, kan jeg ikke helt forstå. Har lavet ping test her nu, og der er ret hurtigt respons på serveren, men da noget jeg vil holde øje med.

Jeg kan se problemet med beskrivelsen af hvordan lod systemet fungere, Jeg har nu rettet teksten sådan at det fremgår mere tydeligt at man får 10 lodder mere efter hver time, istedet for de bliver "nulstillet".

Jeg takker og bukker for dit indlæg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)