Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fagforening

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er I andre selvstændige medlem af fagforening..??
Umiddelbart kan jeg ikke se hvad jeg skal bruge den til..?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare a kasse, det kan man jo hverken leve el dø af, så hvad er pointen..?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen pointe hvis ikke man har glæde af dagpenge men enten hellere vil klare sig selv - eller hellere vil tage hele skraldet. Det er jo ikke helt små penge trods alt - taler vi ikke knapt 18.000 kr brutto om måneden, som nogen jo har i 2 år - omkring 400.000 kr hvis man står uden arbejde tror jeg mange synes er ret OK. Hvis man hverken leve eller dø af det - så giver det jo heller ikke mening som ansat, og det tror jeg mange synes det gør?

Hvis dit point er, at du som virksomhed ikke kan drive den for 18.000 kr, så skal siges, at det får du heller ikke lov til, den skal lukkes - og er det i forhold til sygdom og barsel - ja så må du forsikre mod tab i stedet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ASE er a kasse lidt over 200.000 om året..
Jeg tror ikke mange jeg kender kan blive i deres hus for den sum..

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er selv ved at starte som selvstændig, og kan heller ikke selv se hvad jeg skal bruge en fagforenig til.

Men jeg vil da helt klart være medlem af en A-kasse!

Jeg er i Krifa nu, men overvejer at skifte til Ase, da jeg har indtrykket af de er mere samarbejdsvillig i forhold til at være selvstændig, og især i opstartsfasen hvis man har brug for hjælp.

Nogen der har erfaring med det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Simone - Ja der er mange der gennem årene her har nævnt, at ASE og DANA f.eks med deres langt større erfaring med selvstændige er det naturlige valg. Jeg kender ikke til Krifas erfaring og håndtering på området

@ Stine - jeg kender mange hvor 200.000 kr om året brutto er et godt tilskud sammen med eks ægtefælleløn til ikke at miste huset med det samme, men hvis det ikke betyder spor for dig, så er det jo med at drive en virksomhed der er sikker og virkeligt sparker penge af sig, for ellers kommer huset jo i spil - hvis du står med 0 kr om året - og flere hundrede tusinde slet ikke var et alternativ der battede

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone Bille:

Jeg er selv ved at starte som selvstændig, og kan heller ikke selv se hvad jeg skal bruge en fagforenig til.

Men jeg vil da helt klart være medlem af en A-kasse!

Jeg er i Krifa nu, men overvejer at skifte til Ase, da jeg har indtrykket af de er mere samarbejdsvillig i forhold til at være selvstændig, og især i opstartsfasen hvis man har brug for hjælp.

Nogen der har erfaring med det?

Undersøg nu lige hvad du skal trække ud af firmaet, eller hvad dit personligefirma skal give i overskud for du kan få

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  NUANCE Interiør- & Malermester Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

*provins

Forstår ikke helt?

skal mit firma have givet et bestemt overskud igennem et stykke tid før man kan få dagpenge?

 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone Bille:

*provins

Forstår ikke helt?

skal mit firma have givet et bestemt overskud igennem et stykke tid før man kan få dagpenge?

 

kik på hvor stor overskud dit firma skal give, eller hvad du skal have i løn af et selskab for og kan få understøttelse . Det er jo sjælden man lukker et firma ed en ok overskud, eller et selskab der kan give en løn

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)