Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Updates @ BlackHead.dk - Hvad synes I?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Jacob:

Jeg ville nok gå skridtet videre og kalde flere af dine trustpilot-anmeldelser utroværdige.

Hvad mener du? Er ansigtsmasker ikke super populære hos unge mænd nu om dage :D?

OP: tsk tsk....



Hvad skulle utroværdighed have med popularitet at gøre? ... (indsæt valgfri ligegyldig smiley)

1) Flere anmeldelser stammer fra venner - Det kan man diskutere

2) "(...) Det ser ud til at folk er tilfredse, og produktet virker. Måske man en dag selv skulle prøve at købe sådan en Black Mask. 5 stjerner herfra!" - Taler for sig selv

3) Flere af udtalelserne omhandler effekt eller sammenligner med øvrige, som er irrelevant.
Eks. kan man diskutere uvidenhed blandt forbrugere, når de henviser til et produkt indeholdende benzoylperoxid og sammenligner med blackhead-masken.. Men igen med henvisning til 1) 

4) Overvejende har anmelderne en enkelt anmeldelse - dem der har flere har tilknytning til ejer.

Om man vil tage mine tanker til sig eller ej, det må være op til trådstarter - jeg påpeger blot de ting, som falder mig umiddelbart her og vælger at bidrage til tråden med inputs.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:

Hvorfor er de utroværdige han har kun gode anmeldser? 

Han har kun SUPER positive anmeldelser fra unge gutter på en shop der sælger ansigtsmasker.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:

Hvorfor er de utroværdige han har kun gode anmeldser? 



Det kunne sagtens være medvirkende til min oplevelse af anmeldelserne, men det ville jeg i første omgang se bort fra - i tilfældet af negative anmeldelser, tror jeg, at forbrugerne i højere grad kigger på, hvordan virksomheden håndterer disse. 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Flere anmeldelser stammer fra venner - Det kan man diskutere


Hvorfra ved du det? Du aner højst sandsynligt intet om Blackhead det er bare dit hurtige overblik.
 

Jacob:
Overvejende har anmelderne en enkelt anmeldelse - dem der har flere har tilknytning til ejer.

Jeg har da heller ikke rigtig nogle anmeldser jeg har selv 1 og jeg er da ægte efter min mening?

Jacob:
Flere af udtalelserne omhandler effekt eller sammenligner med øvrige, som er irrelevant.
Eks. kan man diskutere uvidenhed blandt forbrugere, når de henviser til et produkt indeholdende benzoylperoxid og sammenligner med blackhead-masken.. Men igen med henvisning til 1) 
 

Der er stor konkurrence inde for de her masker, og de minder meget om hinanden der findes andre virksomheder der har sådan nogle som slet ikke virker, og den her virker så er det da ikke irrelevant? så ved man at den her virker og de andre ikke gør. 


Og han har flere tusinde tilfreds kunder på hans Facebook side - du burde lige kigge på den. 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ja det lyder underligt.

Og det skal man passe på med ingen er bedre end falske
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@Casper Hostrup

Jeg undlader, at svare på dit indlæg herinde, fordi det på ingen måde hjælper trådstarter :)  Jeg sender dig en pm lige straks.

Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At man skal have en konto for at bestille er en dræber. Få dig en 1-step check-out.

Derudover synes jeg, at der er rigtig "meget", når du kun har to produkter. Overvej en opsætning i stil med jorgobe.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville nok lave logoet mere stilet, synes ikke æblet passer så godt ind, det ligner bare en rund cirkel. Og så ville jeg gøre shop-delen meget simplere, når nu du kun har to produkter. Medmindre du selvfølgelig påtænker at udvide sortimentet snart :)

Forresten skal du lige tjekke Facebooks retningslinjer om brug af deres logo: https://www.facebook.com/brandpermissions/logos.php

Og ellers er det da bare derudaf, 5000+ likes på Facebook er et rigtig godt udgangspunkt! :)

Tillykke med succesen!

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første der fanger mit øje, er at alt oppe i højre hjørne står på engelsk, det giver mig et indtryk af at hjemmesiden ikke er færdig, eller ikke er i drift endnu. Det kunne godt afholde mig fra at benytte webshoppen, hvis jeg havde et behov for dit produkt vel at mærke.

Teksten "Danmarks bedste og billigste løsning" - Indenfor hvad? Jeg kan godt se at der er billeder af piger med sorte ansigter, men da billederne er sort/hvid kunne det lige så godt være for at give siden et "artistisk" look. En tommelfinger regel siger at man skal gå to meter væk fra sin skærm, på den afstand skal man kunne se hvad siden omhandler på et split-sekund, det kan jeg ikke på din side.

Bortset fra det, god vind med din hjemmesideSmile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 35
Fra  BlackHead.dk Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit fine svar. Vi mangler dog få oversættelser, og de vil selvfølgelig blive rettet.

Fed tommelfinger-regel! ;) den vil jeg huske. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)