Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Cleverly:

Det ser rigtigt godt ud.

Hvis jeg skulle komme med et forbedringsforlag; så lad være med at sende kunderne ind i deres indkøbskurv, når de lægger en vare deri. Hvis i opfordrer kunden til at slutte salget allerede ved første vare, er chancen for at de køber mere dermed mindre. 

Interessant pointe!
Prøver lige at forsøge at finde noget statistik/rapportering omkring hvad der egentlig giver bedst;
- At komme til kurven når man lægger i den (skulle give en bedre konvertering)
- At den bliver lagt i kurven og man shopper videre (logisk set at flere lod kurven stå, dårligere konvertering, men dem der køber måske køber mere).

Interessant...

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syndes at det kunne være en fordel at man skal kunne se hvad der er i indkøbskurven, uden at man skal der ind i og se efter, i indkøbskurven mangler der en knap med om man ønsker at forsætte med at handle.

Jeg syndes at den rabat kode ting, sender et forkert signal, for nogle til at tænke, bliver jeg nu snydt ved at betale fuld pris.

Få betalingskort billede op til indkøbskurven.

Brug et andet ord end nyhedsbrev, jeg syndes du skulle fjerne den helt fra forsiden af.
Få en boks med et flueben i indkøbskurven, med evt tekst: Få en mail når vi har et ur på tilbud eller se når vi får nye modeller hjem, noget i den retning. Efter ca en uge sender du en auto mail som skal virke personlig og skriv noget retning af om de er tilfredse med uret eller handelen, om der er noget gøre.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruno Høiberg:
Brug et andet ord end nyhedsbrev, jeg syndes du skulle fjerne den helt fra forsiden af.
Få en boks med et flueben i indkøbskurven, med evt tekst: Få en mail når vi har et ur på tilbud eller se når vi får nye modeller hjem, noget i den retning. Efter ca en uge sender du en auto mail som skal virke personlig og skriv noget retning af om de er tilfredse med uret eller handelen, om der er noget gøre.

Helt uenig. Tilmeldingen skal være langt mere synlig og gerne mere attraktiv end den er nu. Det gælder om at få "fat" i de besøgende, som ikke køber noget (denne gang, i hvert fald), så der kan interageres med dem løbende. Og det skal ikke være "automails", men personlige nyhedsbreve (kald dem hvad du vil), som indeholder noget af reel værdi for de, som abonnerer.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

Bruno Høiberg:
Brug et andet ord end nyhedsbrev, jeg syndes du skulle fjerne den helt fra forsiden af.
Få en boks med et flueben i indkøbskurven, med evt tekst: Få en mail når vi har et ur på tilbud eller se når vi får nye modeller hjem, noget i den retning. Efter ca en uge sender du en auto mail som skal virke personlig og skriv noget retning af om de er tilfredse med uret eller handelen, om der er noget gøre.

Helt uenig. Tilmeldingen skal være langt mere synlig og gerne mere attraktiv end den er nu. Det gælder om at få "fat" i de besøgende, som ikke køber noget (denne gang, i hvert fald), så der kan interageres med dem løbende. Og det skal ikke være "automails", men personlige nyhedsbreve (kald dem hvad du vil), som indeholder noget af reel værdi for de, som abonnerer.

Hej Ole Jeg er helt enig med dig, men det nok mig der ikke udtrykker mig helt rigtig, Der skal selvfølgelig være et markant tilmelding sted også, som går igen på alle sider og ikke bare på forsiden og evt den i indkøbskurven.  Det med "automail" mener jeg at indstillinger på det nyhedsbrev mail program, at han få den til at sende en standart mail der virker personlig efter en uges tid eller bedre i nu at skrive et helt personlig mail, hvis man har tid til det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine bullets fungerer rigtig godt i toppen - er også sikker på at det vil bidrage positivt til din konvertering. Der er lidt med paddingen ved "Kontakt os / Information" tabben. Synes den horisontale menu ser lidt "tom" ud med kun 3 punkter.

Ellers en super lækker shop du har lavet!

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Frederik S, ellers fed webshop - Bare super ærgeligt i kun sælger kinesiske mærke ure (eyki, kimio) og så til de priser...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)