Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frag/Shipping af 1 container til Irak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er i øjeblikket i gang med at udvælge nogle leverandører til levering af trailer i Irak/Kurdistan fra et af nedenstående destinationer.

For at vi kan være i stand til at lave en vurdering af valg af leverandør er vi nødt til at forstå hvor meget fragten vil koste fra de forskellige lande. Vi vil leder derfor efter et fragtfirma og ønsker et tilbud på hvert af nedenstående.

Det drejer sig om 1  20 fods container. Det er ikke væsentligt om det er skibsfragt, luftfragt eller med lastbil – vi vil blot gerne modtage den billigste pris.

 

1)      Fra


Chwałkowo 50
63-840 Krobia
Poland

 

Til

Suleymaniah, Irak

 

2)      Fra  

Vestergade 10, Arnum

6510 Gram

Denmark

 

Til

Suleymaniah, Irak

 

3)      Fra

C/ Sis, 9. CP:08794 Les Cabanyes (Barcelona)

Spain

  

Til

Suleymaniah, Irak

 

 

Vi regner med at vi skal gør brug af tilbudgivers shipping service i maj/juni måned og ser frem til at modtage jeres tilbud. Hvis der er nogen som kan anbefale et shipping firma som kan udføre denne opgave, vil vi meget gerne høre hvilke?

 

På forhånd tak

 

Med Venlig Hilsen

 

Beway Bakir,

beway@twob.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Prøv nogle af de store firmaer i DK.

DSV

Damco (

Geodis Wilson

 

Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

 

Tak for svaret. Jeg vil prøve disse.

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Beway Bakir

Fandt du nogensinde ud af om hvordan er priserne for at sende container til irak/erbil eller sulemaniah fra DK. Jeg prøver selv at finde ud af hvad det vil koste at sende 20 fod container, men kan desværre ikke finde nogen priser, vil sæt pris på din hjælp.. på forhånd tak

mvh

Rawand

Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rawand,

 

Ja det gjorde jeg. Det er dog lidt forskelligt fra firma til firma, dog var der kun en mulighed og det var fragt med lastbil.
Vi søgte en bestemt type fragt (kølefragt) og kom desværre frem til at dette ville være for dyrt i forhold til de produkter vi ville sælge dernede.

Den bedste måde du kan få en pris vil være at skrive til et af nedenstående firmaer:

 - DSV

 - Geodis Wilson

 

Jeg håber at det kan hjælpe dig videre.

 

mvh,

 

beway

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)