Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender Georg Gearløs?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stavanger, Norge
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Som der står i overskriften er jeg på jagt efter personen som kan lave den ide som jeg har i hovedet. Kender nogen af jer til et firma eller privat personer som udvikler lidt enkle løsninger for folk? Enten i Danmark eller i Norge hvor jeg bor. Kan desværre ikke sige så meget mere end at jeg leder efter dem som kan videreudvikle alt som laves i plastik, metal og gummi. Det skal kunne skære, og svejse/eller på anden måde lukke begge ender på det plast som skæres over, i ET tryk... Hvis i forstår... Det behøver bare at være en prototype.
Håber nogle af jer med de gode ideer har nogle gode råd.
På forhånd tak :)

Mvh Dennis
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.
Jeg vil meget gerne høre mere om dit produkt da jeg er sikker på at jeg kan hjælpe dig.
Jeg har efterhånden 6 års erfaring med CAD programmet SolidWorks. Jeg har tideligere udviklet designs af armbåndsure, elektriske borde, en humidor, en simpel rulle marie robot som skoleprojekt og jeg er i skrivende stund ved at færdig udvikle en 3-akset CNC fræser.

Jeg kan sende noget materiale der bekræfter mine evner hvis du er interesseret.

Med det sagt så må du meget gerne vende tilbage med yderligere information, hvis du syntes der er grund for et samarbejde.

Fra Stavanger, Norge
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar Christoffer. Har skrevet privat besked til dig.

Hvis der er andre som tænker de kan klare det, så skriv endelig!

Dennis
Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er noget usikker på hvad det er, men hvis du skal have fræst eller drejet noget i Plastik kan jeg måske hjælpe (POM, PHED ...)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Rumann Madsen:
Det skal kunne skære, og svejse/eller på anden måde lukke begge ender på det plast som skæres over, i ET tryk... Hvis i forstår... Det behøver bare at være en prototype.

Det er alt for lidt information du kommer med ?. Er det Plastposer eller rør du mener ?. Skal det køre 100 eller 100.000 emner ?. Er det industrielt eller hobbybrug ?.

 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Stavanger, Norge
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det var måske lidt forkert skrevet. Men, det jeg skal bruge er altså ikke en stor maskine som skal kunne klippe plastrør. Jeg skal bruge en lille (max 30 cm) 'dims' som skal kunne klippe en plastikpose over + svejse eller på anden vis lime begge ender helt tæt, i ET tryk. Hvis jeg jeg havde været Geo selv ville jeg bare gå ud i garagen og gå i gang.

Opsummeret: man trykker på en knap og plastikposen klippes over og begge ender lukker helt tæt.

Håber det hjalp lidt : D

Dennis
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal der være luft i plastikposerne bagefter ?. Altså magen til dem der bruges til forsendelse i pakker. Eller skal der være vacuum i poserne ?.

Grunden til at jeg spørger, er at den slags maskiner jo findes i forvejen. Og så er der jo ingen grund til at begynde at opfinde dem på ny.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Stavanger, Norge
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den kan laves med vakuum ville det egentlig bare være et ekstra plus. Men emnet skal passe i noget andet, hvor det ikke kan sidde i vejen i centrum. Helst skulle den sidde langs begge sider så der er fri passage i midten, eller på anden måde placeres i den anden del. Så en almindelig vakuumpresser går nok ikke.

Det kan være at der findes noget lignende derude et sted uden at jeg har set det eller kender til det. ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)