Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der bruger googles business mail?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Er ved at være færdig med min webshop, mangler nu at sætte en e-mail op. Min domæne udbyder vil gøre det for 50.- + moms om måneden. Har set google også har en version til dette, har bare utrolig svært ved at sætte den op. Nogen der har prøvet dette der evt. ville hjælpe?

Stor hilsen

EmilSmile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger ikke andet til alle mine domæner. Det er gratis, hurtigere og funker bare godt.

Eneste svære ting er at du skal sætte noget CNAME op i din DNS for domænet (hvilket muligvis er helt sorte ord for dig :)).

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Bruger ikke andet til alle mine domæner. Det er gratis, hurtigere og funker bare godt.

Eneste svære ting er at du skal sætte noget CNAME op i din DNS for domænet (hvilket muligvis er helt sorte ord for dig :)).

Var det ik' noget med at de begynder at tage penge for det fremover (så sent som i forrige uge mener jeg de begyndte på det)?

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

parship:
Var det ik' noget med at de begynder at tage penge for det fremover (så sent som i forrige uge mener jeg de begyndte på det)?

Jo, $50 om året. Se priserne her.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en gratis Gmail-konto, hvor jeg har min anden email tilknyttet til. Nemt og enkelt, og det fungerer glimrende.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Hold da fest jo. Jeg havde slet ikke set at de havde udfaset den gratis "standard" version?! Nåh men os der kører det allerede kommer da heldigvis ikke til at betale.

Yup - Det mente jeg nemlig også...

Kører selv på gratis og blev noget overrasket da jeg skulle hjælpe en ven med at oprette forleden Indifferent

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)