Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox eller Unoeuro?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er vild med både Meebox og Unoeuro. Jeg har størstedelen af mine domæner hos Meebox, men bruger i stigende grad Unoeuro. Primært fordi jeg godt kan lide, at mine æg ikke ligger i samme kurv. 

Kan anbefale begge, men hvis jeg skulle vælge i dag, ville jeg tage Unoeuro, som virker mere stabile pt. 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Tak for det gode svar :-)

Jeg har et par ideér, så lige før man næsten skulle oprette sig begge stedet :p

 

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet dem begge. Unoeuro kører fint og har på nuværende tidspunkt bedre load tider end meebox, de har begge gode hjemmesider. Supporter er der helt klart forskel på, den bedre support er på meebox. Der kan du da hjælp næste alle ugens dage til 22. Det har de ikke hos Unoeuro. Jeg vil også anbefale meebox, hvis du kan vente på de få skruet op for hastigheden igen.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit stemme lander også på Meebox. - På trods af deres loadtime pt., er der ingen problemer. Udover det, har supporten været fantastisk til at hjælpe med problemerne jeg har haft, selv med loadtiden.

Mvh, 

Dennis Arnsberg

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke prøvet Meeboks, men UnoEuro virker rimlig godt er rimlig stabilt, har dog ikke anvendt support endnu så ved ikke hvordan det er der

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

anbefaler også meebox

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke Meebox, men er meget tilfreds med Unoeuro.

De havde på et tidspunkt et problem med en af deres servere og da de blev opmærksom på problemet arbejdede de på at løse det med det samme.

Supporten har derudover været god og effektiv :-) 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hauvre:

Jeg foretrækker enten Unoeuro eller Meebox. Synes dog meebox load time, har været ekstrem dårlige de sidste par måneder, men kan se på en af de øvrige Amino-tråde, at der er knas med maskineriet. Har ingen erfaringer med Unoeruro, men har kun hørt godt om dem.

Nogle der har nogle forslag til, hvem jeg skal bruge som host?

ET forslag kunne være at du kontaktede dem begge og hørte om du kunne få lov til at teste deres setup, på den baggrund kan du bedre træffe en beslutning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg må tillade mig at komme med et tredje bud, kan jeg anbefale Hosting4Real.

Det overseller ikke, ligesom de fleste andre inkl. meebox og det sikre kvaliteten af serverne og webhotellerne :)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de lækre svar ;-)

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)