Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til goodiebag Valentins day

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften på Amino

Jeg har en lille smulle brug for hjælp. Jeg skal lave et Valentins event for ca 70-70 mennesker.

Og iden forbindelse er jeg i gang med at samle sammen til en `Goodiebag`til hver gæst.

( ikke noget vildt eller voldsomt ) Og nu efterlyser jeg så nogle ting at putte i den. Har selv

lagt noget i fra min shop, men det er sku lidt ensomt at det skal ligge der helt alene :-) 

Så hvis der er nogen der har nogle vare prøver de ville give væk eller måske gavekort eller

rabat kort til deres online shop kunne det også være rigtig fedt. Så byd endelig ind. 

udover den lille `gave` Så kunne der jo også vedlægges en flyers eller en reklamme for jeres shop

eller service ydelse så dem der kommer til mit event også lære jer at kende. 

Håber at der er et par stykker som vil hjælpe mig det ville være STORT :-)

Ha en dejlig aften.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv Amino var nede igår ;-( så nu prøver vi lige igen :-)

Ha en SUUUUUUPER aften :-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

mick:

Øv Amino var nede igår ;-( så nu prøver vi lige igen :-)

Det er da en dårlig undskyldning?

1: Din post blev skrevet d 5, og de lukkede amino ned d 6 - mens de er nede, forsvinder dit indlæg ikke længere ned, og da de kom tilbage, var ting som inden de lukkede serveren ned.

2: Ingen grund til at bump tråden :)

3: Nu ved jeg ik hvad shop vi taler om :p så det er svært at give noget svar, hvad der ville være normalt at ligge med :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick!

Må jeg først lige have lov at sige: Super flot webshop!

Og så foreslå at komme kondomer i baggen? :) Det er da noget de ville synes var sjovt, hvis der lige lå nogle sjove rillede eller farvede kondomer de kunne "lege" med Smile

Held og lykke med det!!!

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser dit indlæg, som at du godt kunne tænke dig gratis ting - men intet i denne verden er jo som bekendt gratis, så fortæl folk hvad de vil få ud af at give dig disse ting. 

Jeg tænker du skal uddybe hvem festen holdes for. Er det unge mennesker, købere af hesteblade, gør-det-selv typer eller hvad er vi ude i? Det vil gøre det lettere for folk at vide om deres bidrag vil have en egentlig reklameværdi. Fx ville gratis gavekort til foderstof forretningen måske ikke være særlig relevant for 100 piger mellem 16-21 fra indre by i KBH. ( ja det er da muligt.. men you get the picture..)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak skal du have Martin. Og god ide jeg har også fået Kondomer i hus igennem et sponsoret så det er jeg mega glad for.

Pernille du har helt ret jeg skal nok uddybe det her i tråden. Men det bliver lige senere. Men ja det er jo et Valentins Event

så det nok ikke ting til dyr eller biler jeg søger. men det behøver jo ikke at være en ting. det kan også være et godt tilbud

fra en webshop. med tøj, stykker, chokolade, vin, blomster mm Fx et sær tilbud med 20-30 i 14 dage. Og som jeg skriver

i mit indlæg så ser jeg da gerne at der kommer flyers med fra den der giver noget. Så alle får kendskab til lige netop deres shop.

Der kommer ca 80-100 mennesker. i aldren 18-45.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)