Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en skabelon til mit nye site www.altomdubai.dk og inden jeg bruger alt for mange flere timer, vil jeg meget gerne have noget konstruktiv kritik fra Jer herinde.

På forhånd tak

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke mange der har lyst til at give sit besyv med her :-(

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hensel

Jeg tror ikke, du får fantastisk mange henvendelser med feedback, før du har udviklet siden mere.

Men jeg kan starte med, hvad jeg selv tænker: Jeg synes siden virker kedelig. En standardside uden blikfang. Om det skyldes gråtonerne eller at der ikke er noget indhold på siden, skal jeg ikke kunne sige.

Men jeg ville starte med indhold, farver, liv - siden er virker lige nu kold og livløs, derfor er der ikke meget at kommentere på derinde.

Så kort sagt: Op med hagen og på arbejde :-)

Happy Karma

Ann

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann - tak for dit svar, jeg fylde på, som nævnt var det bare lige skabelonen jeg ville have godkendt :-)

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som sagt. Lidt mere liv og farve på. Og hvis det er muligt, hvis skriften ude i højre side, kunne flugte med det andet? :D

Men ja, ellers har jeg ikke så meget andet at komme med, da der jo mangler en del på siden. :)

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de få svar, jeg trækker i arbejdstøjet og vender frygtelig tilbage :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt for meget tekst efter min mening i:

"Emiratet Dubai er synonymt med gigantium, da det fortsætter med at bygge største huse og største konstruktioner i verden.

Dubais dynamik er altid forbigående og stadigt skiftende med sin konstante trang til at konstruere noget bedre og større end den forrige. Da der var en Palm Island, tænkte Nakheel på World Island. Burj Al Arab virkede for tilbageholdende, da Burj Khalifa dukkede op, og begge distancerer sig ved at være en enspændere i mængden.

Dubai er i konstant konkurrence med sig selv for at tiltrække turister til en drømmende verden af ​​attraktioner og uhørt luksus. Trækplasteret ligger i emiratets evne til at skabe utænkelige og innovative turistattraktioner, seværdigheder, indkøbscentre, natteliv og hoteller.

Selv om emiratet strengt sikrer egne traditioner, giver det plads til at lade andre religioner trække vejret, en sjælden kvalitet blandt konservative arabiske verden. Heldigvis har det været en succes i afskærmning sig fra ekstremisme, meget nødvendig for, at overleve.

En newbie turist i Dubai kan blive forvirret, fordi emiratet tilbyder et spændende væld af attraktioner, aktiviteter, shopping og natteliv. Denne site og guide vil gøre alt for at hjælpe såvel nye som tidligere turister og forretningsrejsende en god tur til Dubai."

- Det skal virkelig koges ned eller forkortes med en læs mere funktion.

- Så synes jeg ikke der er sammenhæng på siden med lys grå i toppen og mørk i bunden for man kan alligevel ikke se top og bund på samme tid.

- Billederne ligner nogle du har hentet fra nettet ikke selv være indenover, korrekt eller tager jeg fejl?

- Så ved jeg ikke om jeg synes du skal plaske din hjemmeside med "ALTOMDUBAI.DK" når man nu selv er gået ind på siden via http://..... 

-Muligvis skal de 3 billeder bare være 1 billed der er sammenhæng så der kommer lidt flow på din forside.

...Få lidt inspiration fra berlingske, business, borsen, bloomberg, cnn og andre. Du vil trods alt gerne virke som en nyheds side med gode fakta.

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Det kalder jeg konstruktiv kritik som tages til efterretning, tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen. Så længe du ved det ment i den gode tjeneste Smile

Det var min oplevelse af siden og jeg kunne jo være en potentiel bruger

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes desværre siden virker meget kedelig

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)