Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min hjemmeside. Hvem kan finde en fejl?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endelig fået min hjemmeside i luften, og vil gerne have en masse kommentarer fra mine med-aminoer. Hvad fungerer, hvad kunne fungere bedre? Og så til den store udfordring: kan du finde nogle fejl i tekst, links eller andet? www.klartsprog.com På forhånd tusind tak! Rikke Søegard Klart Sprog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen flinke aminoer, der vil hjælpe og give lidt feedback på min side?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Med en overskrift på "Hvem kan finde en fejl", vil mange af Aminos brugere slet ikke opdage, at du ønsker feedback, når de kortvarrigt ser overskriften på forsiden af debatten.

Overskriften er rettet nu.

Umiddelbart ser din side fin ud.

Jeg ville dog fremvise nogle eksempler på, de områder, hvor du kan hjælpe med klart sprog. :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke, 

Jeg er ikke vild med designet, men opbygningen er siden er faktisk meget god. Opbygningen af siden er meget god, og jeg kan godt lide detaljen med teksten og billederne passer sammen, det er lækkert. 

Men som jeg skrev, er jeg ikke just vild med designet på siden. Jeg synes at det er synd at temaet er kedeligt og tørt, nu hvor opbygningen af siden er fantastisk. 

Du skulle måske overveje et mere lyst, og mere lækkert tema. Brug evt. Et tema fra Themeforrest.net

Held og lykke med siden!  

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved ikke om det bare er mig,

men jeg vil have lagt CVR nummer sådan at de kan ses fra alle side af

Mvh

Mads

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes faktisk det er en ret lækker hjemmeside. Syntes det er lidt synd at du har lagt siden på et .com domæne og ikke .dk men det er der vel ikke så meget at gøre ved....

Det eneste forslag jeg har er: Sæt 'hvorfor argumentet' før du forklarer hvordan og hvad man kan købe... Jeg faldt mest over 'hvorfor' ved en tilfældighed da jeg blev fanget af billederne ved siden af:-)

Partner - KH-Online.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Oops havde åbenbart fået trykket mig videre til en anden side... Forsiden er helt perfekt i min bog... Min kritik eller forslag gik udelukkende på priser siden

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tusind tak for feedback - og tipset om overskriften:-)

Jeg vil bestemt vise eksempler på cases, hvor et klart sprog kan gøre en forskel. De bliver publiceret i min blog, sammen med tips og tricks til grammatik og typiske sprogfejl.

BH Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stokholm

Tusind tak for din feedback! Det er rigtig vigtigt at vide, hvordan andre tager imod siden. Jeg er glad for, at du kan lide opbygningen og billederne.

Og det er også rart at vide, at designet ikke lige spiller for dig. Det vil jeg tage til efterretningSmile

BH Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for feedback! Kan du uddybe, hvorfor CVR nummeret er godt at have på alle sider?

BH Rikke

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)