Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav side om sit firma på Wikipedia for at få et backlink- må man det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte at lave en side om mit firma på wikipedia for at sætte et backlink ind. Er det noget man må. Jeg vil og ikke skamrose mig selv der inde, men skrive en tekst om hvad det laver med mere samt et backlink. Nogen som kender reglerne for det på wikipedia?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

migerbaremig:
Nogen som kender reglerne for det på wikipedia?

Hej,

Jeg kender ikke reglerne, men du kan prøve at tjekke punkterne på denne side.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål. Jeg vil desuden også meget gerne høre, om links fra Wikipedia i givet fald indekseres i Google, og om det dermed gavner i forhold til linkbuilding?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får den ikke godkendt medmindre du har et firma som rent faktisk fortjener en plads på Wikipedia, det samme er tilfældet med at oprette sig som person, du skal godkendes af admins eller hvad det kaldes.

Links er nofollow, dermed ikke sagt de er værdiløse overhovedet. Find relevante artikler for din side, lav noget godt indhold på en af dine sider og tilføj dit link som kilde. Så bliver du godkendt hvis du rent faktisk byder ind med noget nyt og af god kvalitet. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis linket er relevant for det du skriver (og det i sig selv er relevant) er det vel ikke noget problem. Hvis det ikke er, bliver det nok hurtigt fjernet igen. De links er desuden 'nofollow', så de giver ikke nogen værdi.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Wikipedia er et NOFOLLOW link. Så det vil formentlig ikke give dig noget som helst, udover at folk kan læse lidt om dig, hvis de søger på dig. Det kan vel som sådan noget være fint :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fordi det er nofollow behøver det ikke være værdiløst. Det er utvivlsomt et kvalitetsstempel af din side at have et link fra Wikipedia over længere tid - også hos Google.

Eksempel: Et af mine affiliate sites lavede jeg en kvalitetsunderside på, som gav reel værdi til besøgende, lod siden ligge noget tid og placeringen blev #42 på det mest relevante keyword, jeg lavede dernæst en artikel på wikipedia om emnet og tilføjede link til min egen siden, dernæst steg jeg til #17 hurtigt bagefter. 

Jeg siger ikke det er så "let" hver gang, eller Wiki har gjort det alene, men at der ikke er nogen værdi at hente i linket er jeg uenig i. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

-

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)