Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv min første dårlige betaler, hvad gør jeg med salgsmomsen på den faktura?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dani Schulze:
Lav en kreditnita. Finito

Dani, bare af nysgerrighed. Hvorfor hellere en kreditnota end at sende den til inkasso?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Dani Schulze:
Lav en kreditnita. Finito

Dani, bare af nysgerrighed. Hvorfor hellere en kreditnota end at sende den til inkasso?

Det er vel også et skidt råd når nu det fra en dygtig revisor er gjort klart, at det er ulovligt helt enkelt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis kunden ikke er tilfreds med en leveret ydelse, kan der vel ikke være noget i vejen for at kreditere beløbet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke:
Men det er jo svært at stå og sige til kunden "noget siger mig at du hustler mig....så jeg kører da bare igen".

Ikke desto mindre er det netop det du må vende dig til at gøre. Der er absolut ingen skam i at kigge kunden an og sige "Ved du hvad, jeg tror vi tager den her opgave på forudbetaling, når jeg så er overbevist om at din betalingsevne er til det kan vi evt. diskutere kredit igen"

Eller slet og ret "Vi bruger desværre ikke kredit, og arbejder kun ved forudbetaling"

Nu ved jeg ikke hvad du laver, men hvis du leverer noget fysisk kan du med fordel holde det tilbage indtil betaling har fundet sted. For så må du nemlig godt kreditere beløbet hvis han ikke betaler.

Mit bedste råd er at opgive ham, og den slags dårligere betalere. De er ikke besværet værd.

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)