Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en virksomhed uden kapital. Kan det lade sig gøre?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Ser det slet ikke som noget angreb. Jeg ledte nu heller ikke efter specifikke forretningsidéer, men mere områder, der ville være lette at begynde med som ny iværksætter.  Tror nu heller ikke at et job er en specielt god idé, hvis jeg vil passe min skole :)

Vil du i gang bare for at komme i gang med en virksomhed eller har du idéer til hvad du kan/vil tilbyde? Vil du ud og ordne pensionisters haver, vil du lufte hunde, vil du pudse vinduer, hvad vil du? :)

Synes da bare du skal gå i krig, men du skal lige vide hvad du skal kaste dig ud i først :)

 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel:
Tror nu heller ikke at et job er en specielt god idé, hvis jeg vil passe min skole :)

jeg tror ikke du er klar over, hvor meget arbejde det vil kræve at være selvstændig...

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også bare du skal kaste dig ud i det, ellers kan du starte med noget online buisness. Det har jeg valgt at gøre, men på sigt vil jeg også gerne gå skridtet videre.

Så på med vanterne!

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det kræver en masse at blive selvstændig. Men det er heller ikke min intention at blive selvstændig, men blot at danne mig et overblik over hvilke muligheder der er og få noget erfaring. Hvis det så viser sig, at det er noget som jeg har lyst til at lave fuld tid, vil jeg gøre det. :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så få gang i firmaet og prøv dig lidt frem :) Virker jo til at du ikke er så bange for at prøve noget nyt, og rode lidt frem og tilbage, så find på et godt (måske ikke for specifikt) navn og start det op :-)

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skriver, at det vil blive en spændende og lærerig process. Hvad forventer du at lære? At sælge, marketing, kundeservice, produktudvikling, jura, økonomi, etc.?

At få sig et CVR nummer og kalde sig iværksætter lærer man ikke så meget af. Det er alt det andet, såsom at skabe noget der har så meget værdi for andre, at de er villige til at betale for det, der er interessant.

Mvh Carsten

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan sagtens lade sig gøre et starte en virksomhed uden kapital. Da jeg var 13 år havde jeg heller ingen penge at investere, så jeg startede med Affiliate Marketing og efter et par måneder havde jeg tjent de første 1000 kr. Der er naturligvis nogle begrænsede muligheder, hvis man slet ikke har nogen penge at gøre med. Du vil næppe kunne etablere en webshop med varelager, betalingssystem osv. Jeg vil anbefale dig at gå i krig med Affiliate Marketing. Det kræver ikke penge, men du skal regne med at bruge en masse tid på at sætte dig ordentlig ind i det. Hvis du sætter dig godt ind i affiliate marketing og SEO, så er der god mulighed for at få succes.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en guldidé, så snak med en af de mange investorere, der er her på Amino :-)

Mvh Sebastian

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Og igen... Det kommer an på hvad du vil sælge. Hvis du vil sælge USB-stik eller Rolex-ure, er forskellen nok kun kapitalet. Jeg smed selv 9.000 DKK i noget "lort" da jeg var 14, men jeg tror ALDRIG, at jeg har lært så meget på så kort tid. Så jeg fortryder det sgu ikke. Det skulle prøves, og det holder mig heller ikke tilbage. :-)

Lærepenge er dyre penge.

Mvh Sebastian

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)